dzidzion Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 przeplywka padnieta...i cos te logi 000 jakies dziwne
Gość lepi Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 logi logami... sprawdz statyczne cos mi sie wydaje ze cos jest z korektorem kata wtrysku lub kat wtrysku do regulacji mysle ze ten bezpiecznik zasila obwod rowniez tego korektora. slabo odpala, bo kat wtrysku zly i do tego kopci na bialo wiec na 100% zly kat wtrysku logi statyczne BS 000 druga kolumna powinno byc cos kolo 50 oczywisnie z wlozonym bezpiecznikiem(wykres TDI timing i powinno miescic sie miedzy skrajnymi liniami, a najlepiej jak najblizej tej srodkowej) Tak jak pisałeś ten bezpiecznik zasila ten obwód a na vagu nie wywala błędu przepływki
dzidzion Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Bo vag wywali blad przeplywki jak bedzie na niej zwarcie, albo przerwa. Jak bedzie juz w kiepskiej kondycji to tylko w logu dynamicznym sprawdzisz. W grupie 3 mase powietrza masz na poziomie 500-600mg co jest zdecydowanie za malo...od 2500 do ponad 4000 obr powinno byc 850-1050...tak mala masa powietrza ogranicza ci dawke paliwa(grupa 8-kolumna 5) Co pisalem to wiem...kat wtrysku tez moze masz zle ustawiony...zrob log 000 ale w basic setting(BS) dla pewnosci no i oczywiscie statyczny a nie dynamiczny http://www.a4-klub.pl/smf/tabele_wartosci_zmierzonych_silniki_1zahu_aey_agpaqm_afnavg-t16622.0.html tu masz opis co do diagnozy logow i sobie sam mozesz zobaczyc co jest nie tak p.s. logi robione z wlozonym czy z wylozonym bezpiecznikiem??
Gość lepi Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Te ostatnio dodane przezemnie logi są z bezpiecznikiem zrob log 000 ale w basic setting(BS) dla pewnosci te logi już są zrobione http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f641d6e476063df1.html
dzidzion Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 ewidentnie cos spierniczone w kacie wtrysku..niby ustawiony ok ale widac jak momentami wskakuja wartosci 255 (kolumna 3 000BS) tak jakby jakies zwarcie bylo bo 255 jest wartoscia maksymalna..sprawdz kable ktore ida do korektora kata wtrysku czyli do pompy. Zrob rowniez 000BS przy wyciagnietym bezpieczniku...pewnie w 3 kolumnie nic nie bedzie sie zmieniac.. niech zgadne...w momencie jak pojawiaja sie wartosci 255 to pewnie silnikiem szarpie co by potwierdzalo ze to problem z ukladem korekcji kata wtrysku
Gość lepi Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Dokładnie tak jak mówisz - jak ściągnę nogę z gazu podczas jazdy i dodam gazu po chwili to auto zamula, zaczyna kopcić białym dymem i strzela z rury jak w starych komedio-dramatach :> Tylko czemu nie chce odpalać jak jest zimny i ma bezpiecznik???
dzidzion Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 bo jest usterka regulacji kata wtrysku a to od niego zalezy czy zapali czy nie.. pewnie jak masz wyjety bezpiecznik to korekcja nie dziala i wtedy wartosc ustawiana jest przez komputer jako domyslna(awaryjna) tak na szybcika sprawdz jeszcze zawor EGR, a najlepiej go zaslep od strony dolotu, bo mozliwe, ze sie nie zamyka i stad takie wskazanie przeplywomierza, ale raczej przeplywka i tak do wymiany jest
Gość lepi Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 No będę walczył jeszcze z tym w niedziele to może coś się znajdzie w tych kablach co idą do pompy wtryskowej chociaż najlepiej będzie całą wiązkę wyciągnąć i wtedy na spokojnie sprawdzić ale to trochę roboty będzie na pewno, a może doradzisz gdzie najpierw zacząć szukanie to zaoszczędzę sporo czasu.[br]Dopisany: 05 Luty 2009, 18:37_________________________________________________Witam ponownie dziś sprawdzałem wszystkie kable z obwodu zasilania pompy wtryskowej, zaworków n75 i n18, kable od przepłyomierza i okazało się że nigdzie nie mam zwarcia więc został tylko do sprawdzenia zawór n108 do którego dochodzi kabel od spodu i z tyłu pompy a po podłączeniu pompy na krótko czyli od plusa akumulatora do śrubki do zaworu n109 auto oczywiście nie odpaliło więc proszę o porady - czy można wymienić zawór n 108 bez demontażu pompy??? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
dzidzion Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 zaslep egr i zrob logi...po tym bedziemy mieli pewnosc czy przeplywka jest walnieta pozniej ustaw kat wtrysku i nie zastanawiaj sie co jest nie tak tylko eliminuj wady ktore sa pewne!!!
Gość lepi Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Czyli eliminuje, przecież sam mówiłeś sprawdz kable ktore ida do korektora kata wtrysku czyli do pompy to sprawdziłem i mówię że zwarcia nie ma a jak się zaślepia EGR ???
DaRo4422 Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Ja w swoim awx mialem problem tego typu ze przepalił mi sie bezpiecznik<z przyczyn do dziś nie wyjaśnionych> przy ecu i objawy jak opisywałeś. Tryb awaryjny, 0buta i max 100/h. Vag wskazywał n75. Sprawdziłem go i był git. Elektryk szybko wykrył że brak zasilania. Wymienił bezpiecznik i jest git. Mówił że jakies przepięci mogło pójść, małe zwarcie i po bezpieczniku. Na szczeście wszystko śmiga jak należy;D Ps. Od dawna tak masz?? bo nie doczytałem. Ecu z tego co wiem wli sie 1:1 000. Ma tyle zabezpieczeń ze naprawe nie sposób go zajeździć. Jak ci wyskakuje błąd przepływki to w bezpiecznikach tych głównych też masz 10v bezpiecznik. Polukaj czy wszystkie są dobre. Ale ten brakujący to jest zagadka...... Na darmo nie było by tam miejsca na bezpiecznik;p Wsadź ten bezpiecznik, skasuj błedy i sprawdź co wyskoczy. Jak nie działa przepływka to turbo też nie bedzie doładowywało. Ciężka sprawa....
dzidzion Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 ... a jak się zaślepia EGR ??? opcja "szukaj" nie gryzie...bylo o tym full razy doladowanie jest ...przeciez logi ladnie to ukazuja..ale brak odpowiedniego przeplywu powietrza pokazywanego przez przeplywke-przyczyna:albo zawor egr niedomkniety i zasilanie silnika powietrzem=spaliny+mala ilosc swiezego powietrza -stad niskie wskazanie powietrza "lecącego" przez przeplywke, albo uwalony przeplywomierz(ktory poprostu juz sie wysluzyl i nie jest w stanie zmierzyc wiekszej ilosci powietrza)... a to z kolei ogranicza dawke paliwa(ktora jest dawkowana w zaleznosci od wskazan przeplywomierza) i stad mul z auta
Sławosz(+) Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 doladowanie jest ...przeciez logi ladnie to ukazuja.. na pierwszych logach kolegi lepi było, tutaj doładowania nie widzę...
dzidzion Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 a faktycznie nie bylo cos mi sie przeoczylo...hmmm....czyli brak turbo= male wskazanie przeplywki,czyli z przeplywka narazie nie ma co nic ruszac.... podejrzane jest to ze wysterowanie kierownic turbiny (duty cycle) jest na maxa i wogole nie reaguje -czyzby jakis tryb awaryjny??
Gość lepi Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Nie ma co się na razie zastanawiać nad doładowaniem skoro mi auto nie odpala z włożonym bezpiecznikiem a zwarcia na kablach nie mam więc wolał bym się najpierw skupić na tym problemie (przypominam - bez bezpiecznika auto odpala normalnie ale nie działają zaworki doładowania i przepływka - tryb awaryjny, natomiast z bezpiecznikiem prąd na zaworkach jest ale auto nie odpala) a doładowaniem się zajmę jak mi auto zacznie palić z tym zaklętym bezpiecznikiem. Dzięki i pozdrawiam
dzidzion Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 sprawdz dobrze te przewody, zwlaszcza ten do korekcji kata wtrysku bo na 100% cos z tym jest poczytaj ten watek, bo tam tez byl problem z praca silnika-bardzo podobnie do twojego http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1203369.html silnik 1z to praktycznie to samo co AFN a pozniej regulacja kata wtrysku http://www.a4-klub.pl/smf/warsztat_zrob_to_sam/odp_a4_b5_19_tdi_afn_ustawienie_kata_wtrysku-t10913.0.html
Gość lepi Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 O.k. Panowie Wielki dzięki za okazaną pomoc Auto śmiga jak szalone a wystarczyło ustawić kąt wtrysku na włożonym bezpieczniku oczywiście więc temat można zamknąć. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się