Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi 1.8T - kaszanka się zrobiła


Guns88

Rekomendowane odpowiedzi

Logi zrobione profilaktycznie a wyszło bardzo brzydko :(

Dynamiczny:
Grupy 003, 020: http://vaglog.pl/log-003_020_Plgg0x.html (1032017 - lpg)
Grupy 002, 033: http://vaglog.pl/log-002_033_1NNCTu.html (1032017-pb, potem lpg)
Grupy 115, 118: http://vaglog.pl/log-115_118_D43v1.html (1032017-lpg)

Zaraz po programie było prawie idealnie, a teraz cofanie zapłonu, spadek przepływu, korekty masakra. Turbo późno wstaje ale od początku tak miało (choć ponad 1bara łapało wcześniej).

Wracać do serii, wymienić pompę, wtryski, przepływkę i próbować od nowa? Czy może coś innego jeszcze sugerujecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz porównanie sprzed (logi?) czy tylko odczucie? Turbo dmucha 1.0 bara przy 2900RPM, to nie wygląda na jakoś strasznie dziwne w 16-letnim aucie.

sprawdź co teraz wskazuje kanał 032 (trims) - jakie tam wartości widać (będą w miarę statyczne, więc nie musisz nigdzie jeździć). Przejedź kilka km na pb i zobacz czy wartości w bloku 32 się zmieniły (i na jakie). 

Na którym biegu robisz logi dynamiczne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmień przepływkę lub szukaj dziur i zobacz co będzie. Wypadanie może być z powodu mieszanki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, was002 napisał:

a masz porównanie sprzed (logi?) czy tylko odczucie? Turbo dmucha 1.0 bara przy 2900RPM, to nie wygląda na jakoś strasznie dziwne w 16-letnim aucie.

sprawdź co teraz wskazuje kanał 032 (trims) - jakie tam wartości widać (będą w miarę statyczne, więc nie musisz nigdzie jeździć). Przejedź kilka km na pb i zobacz czy wartości w bloku 32 się zmieniły (i na jakie). 

Na którym biegu robisz logi dynamiczne?

http://vaglog.pl/log_279686.html taki tylko znalazłem ze starych. CF wszędzie na 0 były, przepływ do 150 dochodził. Wiem, że pompa od początku nie działała idealnie ale nie było korekt powyżej 10 na PB.

Logi robione na 3biegu.

11 minut temu, zwonko napisał:

Podmień przepływkę lub szukaj dziur i zobacz co będzie. Wypadanie może być z powodu mieszanki.

No po cichu liczę, że to przepływka. najmniej problemu by było :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka wskazuje raczej OK, zawsze patrz na punkt 120g/s przy 5000 rpm w seryjnym AWT. U Ciebie jest grubo powyżej, co by się zgadzało z tym co masz zdłubane (wyższe doładowanie). Ale podmień - oglądanie logów VAGiem jest trochę jak słuchanie muzyki w standardzie 7 kanałowym przez telefon komórkowy przy słabym zasięgu ;)

nie mniej - zacznij od spojrzenia na kanał 032 i sprawdzenia szczelności układu dolotowego. LPG ma to do siebie, że to ingerencja w podciśnienie na wielu poziomach a 1.8T nie lubi nieszczelności...

Edytowane przez was002
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie seria pokazywała 110g/s przy 6000rpm, szczelność była sprawdzana i wychodziło, że jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na takiego bosta to zdecydowanie za mały odczyt z maf-a jest,turbo ciężko wstaje i ledwie co utrzymuje bosta ,masz dziure w dolocie ,dv może puszcza ,żeliwo spękane przy klapce wg lub przepływka uszkodzona 

tam ze 190 rumaków powinno być a pewnie dobra seria została na obecną chwilę 

Edytowane przez krzysiekml
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy może to mieć związek z n112 albo n249 - bo jeden z tych zaworów z tego co pamiętam wydaje dziwne odgłosy jak się go ruszy ręką - tak jakby w środku coś było luźne, pourywane... SAI jest odłączony więc jakoś te zawory można zapętlać/zaślepiać, czy trzeba i tak wymienić (do czego DV wtedy podpiąć)??

]

edit - jeszcze dodam, jako że miałem przejścia z eżektorem, że parę dni temu po odpaleniu auta i wciśnięciu hamulca, pedał mi nie wrócił od razu do góry - może to ma związek z jakąś nieszczelnością?

Edytowane przez Guns88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz sai usunięte to możesz wszystkie wężyki wyebać a dv podepnij bezpośrednio pod kolektor ssący jak w starszych 1.8t 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobione i poprawy brak, w tym tygodniu będzie sprawdzanie dolotu i kompresji. Do tego wymiana pompy paliwa i wtryskiwaczy, jak nie pomoże to podmiana przepływki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...