Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Jak wejść do środka


qqp

Rekomendowane odpowiedzi

Zostawiłem auto na wyjazd sylwestrowy na tydzień bez uruchamiania (brat mówił że drugiego dnia odpalał bez problemu i nie pamięta czy wyłączył radio)

Próba wejścia do auta:

klucz w zamek od kierowcy, pasażera przekręcam: nic! (nie mam pilota)

bolce w drzwiach nie poruszyły się

zamek w bagażniku mam czymś zapchany przez osiedlowe dzieciaki

Przeszukałem forum i znalazłem takie rozwiązania:

1.Żeby wejść do środka.

a)odgięcie drzwi klinami i otworzenie od środka drutem

- przy -14 C wydało mi się nierozsądnym pomysłem (szyba pęknie na bank)

2. By sprawdzić czy to wina prądu.

a)otworzenie awaryjne maski:

- w opisie jest ze wystarczy po zdjęciu grilla odkręcić 3 śruby,

ja widziałem tylko dwie z których tylko jedną możne dała by się odkręcić.

Próbowałem tez rozgrzać zamki w drzwiach suszarka 2000V, gorącą wodą w plastikowych workach, podgrzewałem kluczyk, wlewałem odmrażacz.

Znajomy mi mówił ze zawsze w aucie jest jeden zamek który powinien się otwierać bez użycia prądu więc wezwałem fachowca do otwierania zamków, po obejrzeniu auta powiedział ze może wsiąść wiertarkę i rozwiercić zamek bo jakieś zaczepy niby puściły, podziękowałem.

wykonałem jeszcze kilka myków ale nie będę ich opisywał mogę tylko napisać ze były nieskuteczne :kox:

ma ktoś jeszcze jakieś opcje :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jest jeden myk o którym kazdy zapomina.

Mianowicie bierzesz lewarek, odkręcasz osłonę od spodu, teraz bierzesz kabel rozruchowy,

podpinasz do plusa na rozruszniku.

2 kabel masa,

wyciągasz sobie kable do drugiego aku i juz masz prad w aucie

dalej już powinienes sobie z zamkami poradzić

tada !!! :evil:

bez wiercenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jest jeden myk o którym kazdy zapomina.

Mianowicie bierzesz lewarek, odkręcasz osłonę od spodu, teraz bierzesz kabel rozruchowy,

podpinasz do plusa na rozruszniku.

2 kabel masa,

wyciągasz sobie kable do drugiego aku i juz masz prad w aucie

dalej już powinienes sobie z zamkami poradzić

tada !!! :evil:

bez wiercenia :)

"JASIEK" ?! pomogłeś! :hi:

zmobilizowałeś mnie do wejścia pod auto przy minus 14 C

odkręciłem osłone co przy wyprostowanych kołach zajmuje dodatkowo 30min

zdjołem osłone i zaczołem szukać rozrusznika, nie znalazłem go, ale...

po krótkiej chwili zauważyłem pancerz od linki która zwalnia zaczep otwierania maski

wziąłem haczyk od pieca z piwnicy i za drugą próbą poruszenia zaczepu zwolniłem go, maska otwarta! :>

podłączyłem klemy zamki ruszyły, drzwi otwarte i na dodatek radio włączone (przyczyna zamieszania)

problem rozwiązany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dlatego mam radio podłączone tak, że bez kluczyka z stacyjce (choćby na wyłączonym zapłonie) nie gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dlatego mam radio podłączone tak, że bez kluczyka z stacyjce (choćby na wyłączonym zapłonie) nie gra.

A u mnie gra jak se włączę, tylko po jakimś czasie samo gaśnie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...