mashet 1 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Witam, Panowie, otóż po montażu LPG tył siadł mi niemiłosiernie. I w sumie mi to odpowiada, ale przód wygląda jak koza, jest sporo wyżej. Z tego co pamiętam to BV jest -30mm. W takim wypadku, aby obniżyć przód musiałbym założyć sprężyny o większym obniżeniu? Czy da się to załatwić samymi sprężynami? Czy trzeba wymieniać też amorki? Jestem świeży w temacie także proszę o wyrozumiałość. Mniej więcej tak jest teraz. Do tego wejdzie felga pewnie 19 i tył już jakoś będzie wyglądał, ale przód jest zdecydowanie za wysoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klawisz-84 9 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 (edytowane) Możesz dodać podkładki takie plastikowe z aso, jedna sztuka daje 1cm w górę 8E0512145 kosztuje grosze z 50zl za komplet. Innym wyjściem jest dać na tył podkładki a przód klasę niżej że sprężynami :] From z3 Edytowane 10 Marca 2017 przez Klawisz-84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mashet 1 Opublikowano 10 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Nie chcę tyłu podnosić. Zależy mi na obniżeniu przodu. Czy jakieś sportowe sprężyny obniżające zdadzą egzamin? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaguaro 12 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Nie chcę tyłu podnosić. Zależy mi na obniżeniu przodu. Czy jakieś sportowe sprężyny obniżające zdadzą egzamin?Talerzyki od B5 na przód. Są sporo cieńsze niż B6/B7 i siądzie front. Za wysokość odpowiedzialna jest tylko sprężyna, amorem niewiele wskórasz. Tapnięte z iPhone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klawisz-84 9 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Czytałem na forum że ktoś robił ten patent i chyba opony z deczko wyząbkowało. From z3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaguaro 12 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Jeśli obniżysz springiem to też wyzabkujesz bo zmienisz kąt ustawienia. Proponuje podnieść lekko tył i dać twardsze sprężyny. Ewentualnie zmieniasz całość na 1BE i stoi równo.Tapnięte z iPhone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mashet 1 Opublikowano 10 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 U mnie stało równo, dopóki nie dołożyłem LPG, może po prostu zmienić sprężyny przód i tył na bardziej obniżone. I wtedy jeśli tył siadzie za bardzo, to podnieść tymi podkładkami z ASO?Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klawisz-84 9 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 A jakie masz oponki na lato ?From z3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaguaro 12 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 U mnie stało równo, dopóki nie dołożyłem LPG, może po prostu zmienić sprężyny przód i tył na bardziej obniżone. I wtedy jeśli tył siadzie za bardzo, to podnieść tymi podkładkami z ASO?Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu TapatalkaTo lepiej żebyś wziął przód o jedna kategorie wagową niższy niż tył i też uzyskasz ten efekt bo ciężar bardziej dociśnie. Tapnięte z iPhone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mashet 1 Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 No, ok ale nie jest to chyba jak Pan Bóg przykazał, bo jednak to sprężyny do innej kategorii wagowej. Zależy mi na tym, aby parametry były odpowiednie do auta i żeby ten przód siadł niżej. Nie chcę podnosić auta Teraz pytanie, czy można mieć różne sprężyny przód/tył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klawisz-84 9 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Różne? Ja do swojego dałem kat wyżej by zniwelować ciężar Lpg. Przód wg etki pod silnik i jak mam paliwa 40% plus gaz 60l to tył jest o 0,5cm niżej niż przód gdy gazu ubywa stają równo. From z3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaguaro 12 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Przecież Avant ma różne klasy wagowe. Inny przód niż tył, jak już wyżej pisałem. Oj nie czyta się ze zrozumieniem. Jak Klawisz wyżej napisał dajesz kategorie wagową na tył wyższą a na przód niższa. Lub obniżasz przód talerzykami od B5. Możesz tez podwyższyć tył talerzykami z ASO, wstawić gumy podwyższające, możliwości jest wiele ale trzeba się jasno określić. Jeśli chcesz mieścić się w kategorii wagowej bo jak sam piszesz ma to swoje uzasadnienie to wpakuj 1BA, lub 1BE i po sprawie. Przykładowe wzory poniżej Tapnięte z iPhone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klawisz-84 9 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 W pracy siedzę i nie skumałem tego co dla mnie oczywiste u mnie powinno być 6 z przodu i 9 tył tylko przód mam odpowiedni, tył odbierałem kilka razy + podkładki 1szt.From z3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mashet 1 Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Po prostu chcę, żeby przód siadł niżej. Tył jest OK. Jeśli założę BA lub BE, to przód nie pójdzie wyżej skoro mam BV? W wyposażeniu znalazłem takie kody: 0JG co oznacza klasę wagową 7, sprężyny z przodu o numerze 8E0 411 105 CG/EG . Teraz, aby opuścić przód powinienem władować klasę niżej, czyli 0JF z numerem 8E0 411 105 CF/EF. Na tyle mam sprężyny 0YK co oznacza klasę wagową 10 i sprężyny 8E0 511 115 DM/FM Teraz druga sprawa, bo namierzyłem, gdzie mogę dostać takie sprężyny, tylko czy wystarczy kupić same sprężyny i jest to P&P, czy może muszę dokupić jeszcze jakieś części? Kolejne pytanie, co stanie się z tyłem, jeśli na przód wrzucę sprężyny z niższej kategorii wagowej? Czy przód będzie miał jakiś wpływ na ułożenie tego co jest na tyle, skoro zmienię kategorię wagową przodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klawisz-84 9 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Daj 6 na przód i jeśli dalej będzie za wysoko to będziesz mógł dać krążki od b5.From z3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaguaro 12 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 mashet sam sobie odpowiedziałeś na pytanie wpisując info dotyczące tego co masz względem tego co chcesz uzyskać. Do tego klawisz napisał Ci czarno na białym i masz odpowiedz podaną na tacy. Tapnięte z iPhone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mashet 1 Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Ok dzięki już wiem, w którym kierunku kombinować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaguaro 12 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 To jak wykombinujesz wrzuć zdjęcia, jestem ciekawy jak Ci wyjdzie, powodzenia [emoji106] Tapnięte z iPhone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobias 18 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 nie lepiej założyć talerzyki od b5 za 40zł i bedzie siedział równo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klawisz-84 9 Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 założone 18" 235/40 opony, 6kat przód, tył 10+1cm podkładka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się