Skocz do zawartości

mashet

Pasjonat
  • Postów

    129
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mashet

Informacje

  • Imię
    Czarek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1007 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mashet

1

Reputacja

  1. Wtryski z Saaba, o których mówię mają numer 0280156023 i za 4 zapłacisz koło 200 zł: https://allegro.pl/listing?string=0280156023&order=m&bmatch=baseline-cl-aut-1-1-0802 Można je kupić o połowę taniej od BAM, a wydajność mają podobną. Cena wtrysków od BEX to jakaś parodia, tak samo jak prawy IC, dlatego jeśli miałbym wydać koło 200 to wolałbym te od Saaba. Ja kupiłem je za 100, albo 120 zł z tego co pamiętam.
  2. Multi zniesie w B7 sporo, jest wzmocniony w stosunku do B6. Z tego co pamiętam to Gregor10 stroił takiego jednego i jest tam około 260-270ps, ale nie pamiętam ile niuta. Możesz założyć większe wtryski, ale do 185-190max seryjne powinny dać radę, ewentualnie po taniości z BEX. W tej samej cenie kupisz wtryski od Saaba o wydajności zbliżonej do wtrysków BAM, czyli z dużym zapasem. IC nie jest potrzebny, ale powyżej 190 to już mus. W upalne dni prawdopodobnie będziesz czuł spadki mocy. Z perspektywy czasu ja bym teraz ładował sportowego kata zamiast DP. O DP się już czepiają na przeglądach i u nas.
  3. Potrzebuję wahaczy komplet góra 4 sztuki Lemforder. Jest w ofercie? Jeśli tak to jaka cena? Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
  4. Witam, Wczoraj na parkingu w jednym z centrum handlowych w Warszawie puknęła mnie w bok babka i zarysowała tablicą rejestracyjną. Zarysowane tylne lewe nadkole oraz tylny zderzak z lewej strony. Do tego delikatne odkształcenie. Zastanawiam się, czy da się to spolerować, ile może kosztować lakierowanie + czy da się coś zrobić z tym odkształceniem. Babka chce się dogadać(ale spisaliśmy na wszelki wypadek oświadczenie) i zastanawiam się, czy nie lepiej zgłosić szkodę w ubezpieczalni - PZU. Niestety w miejscach gdzie są jaśniejsze rysy, lakier jest zarysowany/zdarty. Z tego co widziałem na kosztorysach to PZU potrafi takie coś wycenić na 800-900 zł, w Warszawie u dobrego lakiernika ciężko za tyle polakierować dwa elementy, a do tego te odkształcenia... Najlepiej będzie chyba zrobić to bezgotówkowo i wstawić do ASO. Nie zależy mi na tym, żeby zarobić na naprawie. Chcę mieć to po prostu dobrze zrobione.
  5. mashet

    Ocena stanu Turbo

    U mnie jak u kolegi wyżej, niby wszyscy dookoła mówili, że można z tym jeździć i nie ma to wpływu. Do czasu... Też jeździłem bo podobno miało być ok. Okazało się że z drugiej strony też pękło i waliło olejem. Do tego nieszczelność powodowała problemy z ładowaniem przy małym gazie. Owszem jest to częste zjawisko, ale nie jest to bez wpływu na pracę turbiny. Jak wiadomo, jak coś pękło to znaczy, że było za mocno obciążone. A skoro jest pęknięte i jest za mocno obciążone, to będzie niszczyć się jeszcze bardziej...
  6. I dlatego VMAX to 205km/h, ? W tamtym roku zanim pojawiły się problemy, na tym samym odcinku rozpędzałem się do 230 km/h. Rozmawiałem z Corlingiem. W dolocie dużo nieszczelności, żeliwo pęknięte w dwóch miejscach i rzygało olejem(w tamtym roku regenerowane w Warszawie w serwisie przy Rondzie Radosława, nie chcę wiedzieć co oni tam naprawdę zrobili, bo skasowali 1400 za regenerację i 400 za montaż/demontaż + uszczelki co dało kwotę bagatela 2000). Podobno założone były stare opaski itd. Ogólnie robota była spartaczona. Odzywa się pompa wody, która też była wtedy wymieniana. Dziwna sprawa jest z samym doładowaniem, bo przy lekkim gazie, dosłownie muśnięcie w trakcie jazdy na mieście, turbo chce 0.7 bara a ładowało 0.2. Przy mocniejszym bucie, już ładowało tyle ile trzeba. To, że nie ładowało to pewnie wina nieszczelności, ale chciało 0.7 bara przy muśnięciu pedału? Dziwne. Zobaczymy co się stanie po ogarnięciu turbawki.
  7. Można, oczywiście. Masz sklep google Play normalnie jak na telefonie czy tablecie na androidzie. Z APKpure też zainstalujesz. Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
  8. W związku z niedomaganiem i brakiem mocy auto zostało wstawione do Corlinga Łukasza Snocha. Więcej powiem, jak będę wiedział na 100%.
  9. Problem w tym, że w większości sklepów jest status - czeka na dostawę/brak na magazynie Nie wydaje mi się, że tak po prostu ceny skaczą w górę. Baniak 5L na allegro 20PLN taniej już z dostawą dlatego nie zamawiam w sklepach, bo nie są po prostu konkurencyjne.
  10. Orientujecie się czemu opakowanie 1L zielonej Tugi poszły cenowo strasznie w górę? pojedyncze aukcje na allegro mają po 40-50 zł, reszta 99. W ogóle mało jest jej teraz w ofercie i znika od kolejnych sprzedawców. Chciałem zamówić, właśnie i przy składaniu zamówienia sprzedawca zmienił cene z 36.90 na 99zł Fabryka im spłonęła czy jak? Ostatnio kupowałem po 30 pare zł. Zostałem zmuszony zamówić 5L. bo wychodzi prawie jak 1L teraz
  11. Ale zlewa się z otoczeniem jak kameleon [emoji3] Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
  12. Gdyby to auto postawić w ciemniejszym zaułku to zadziałałoby jak kameleon Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
  13. Ziomeczki Bedę potrzebował złapać się z jakimś BEXem, albo innym 1.8T zrobionym w okolice 190-210. A najlepiej czysty BEX i coś modzone na 210-220 - np BFB. Chcę porównać jak to wygląda, bo teoretycznie na hamowni pokazuje, że u mnie SERIA(ale jest to multitronic i coś mi się zdaje, ze nie potrafią tego zhamować), a auto za***rdala, aż zrywa asfalt xD
  14. Zmienia to jakos właściwości jezdne? Ogranicza auto w jakiś sposób? Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...