lopez00073 Opublikowano 11 Marca 2017 Opublikowano 11 Marca 2017 Dzisiejszy pomiar. Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,0F,11,15,16,17,18,36,37,45,46,55,56,57,65,67,69,75,76,77 Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 L Component: A4 Klimaautomat 1116 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 2 Znalezione: 00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Left (G220) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Skipping Address 15-Airbags 01: Address 45 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 951 177 Component: Innenraumueberw. 0604 Coding: 00001 Shop #: WSC 21895 Nie ma błędów . VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 909 518 AA Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0004 Software Coding: 0011581 Work Shop Code: WSC 63351 7 Znalezione: 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 001 - Upper Limit Exceeded 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 008 - Implausible Signal 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 004 - No Signal/Communication End ------------------------------------------------------- 08: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 820 043 L Component and/or Version: A4 Klimaautomat 1116 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 63351 3 Znalezione: 00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Left (G220) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143) 30-00 - Open or Short to B+ Nie wiem czy dobrze to wykonałem, na poczatku zrobiłem autoscan. Poźniej wszedłem w silnik i doczytałem błędy(ale na wyłączonym zapłonie i nie wiem czy odczyt jest wiarygodny) Dzieki za pomoc i pozdrawiam Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się