Jokeer Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 Cześć, chciałbym zapytać Was o poradę. Opis mojego problemu: Jakiś czas temu zauważyłem, że ze zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego zaczął mi kapać płyn - zlokalizowałem wyciek i zakleiłem go czymś w stylu Poxipola. Przez jakiś czas było OK, ale potem płyn zaczął kapać ponownie, tym razem z innego miejsca. Okazało się, że to standardowa usterka, czyli króciec, który został wymieniony przez mechanika. Przez tydzień nie zaobserwowałem żadnego wycieku aż do dziś kiedy spora część płynu wypłynęła z okolic chłodnicy. Na ciepłym silniku wąż jest dość twardy, więc strzelam, że to przez duże ciśnienie w układzie. Po zatrzymaniu samochodu po dłuższej trasie, podczas powolnego odkręcania korka słychać jak płyn syczy i bulgocze chcąc się wydostać ze zbiornika... Czy macie jakieś pomysły co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Z góry dzięki za zainteresowanie!
Norbas Opublikowano 20 Marca 2017 Opublikowano 20 Marca 2017 W dniu 12.03.2017 o 20:12, Jokeer napisał(a): Cześć, chciałbym zapytać Was o poradę. Rozwiń Może korek zbiorniczka masz uszkodzony i nie reguluje ciśnienia w układzie. Ciśnienie w ukladzie przy nagrzanym silniku to norma. Spróbuj podmienić korek albo kup nowy, nie jest on specjalnie drogi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się