st4yKool Opublikowano 20 Marca 2017 Opublikowano 20 Marca 2017 Witam, Objawy: 1. syczenie od obrotow przt ktorych turbo zaczyna pompowac.. syczenie roznego rodzaju, najpierw bylo ciche, potem glosniejsze, potem zaniklo, i znowu sie pojawilo 2. spadki boostu po redukcji biegu... np. z 6 biegu na 4.. rpm na poziomie ~3000 a boost 1.0... gdzie normalnie jest 1.6bar... po okolo 3 sekundach z 1.0 dochodzi na 1.6.... 3. zapach spalin w aucie.. spowodowany generalnie wyciekiem spalin do komory silnika... 4. usyfiona oslona termiczna od turbo i chlodnica egr... Naprawa: za okolo 2 tygodnie bede probowal wymienic uszczelke: 059131358B (http://www.oemepc.com/audi/part_single/catalog/au/markt/RDW/modell/A4AR/year/2016/drive_standart/673/hg_ug/131/subcategory/131065/part_id/258319/is_main_page/0/lang/u#sec_23) Dam znac czy pomoglo 1
st4yKool Opublikowano 19 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2017 Winowajczyni.. upalona uszczelka.. wymienilem cala rurke i obie uszczelki.Trzeba bylo wytargac dpfa.. inaczej doscie fatalne.Auto od razu lepiej chodzi.. lepsza reakcja na gaz i przestalo kopcic.. 1
Stachu Jones Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 Masz dpf i auto kopciło?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się