Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AFN - Problem z mocą, nie ma doładowania - G81, N75, N108 (prośba o analizę logów)


barthez994

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Ostatnio zgłosił się do mnie znajomy z problemem braku mocy w 1.9 TDI AFN. Otóż podczas logowania wyszło, że w ogóle turbina nie ładuje. W momencie pierwszego sprawdzania błędów wyszły problemy m.in. z czujnikiem temp. paliwa G81, zaworem N75 oraz zaworem N108. Po skasowaniu wrócił tylko G81 [zwarcie] (po sprawdzeniu bloków pomiarowych pokazuje ciągle temp. -5.4*C pomimo temp. dodatniej na dworzu - tak ma być?). Po zrobieniu wszystkich logów do G81 doszedł błąd odnośnie Ciśnienia w kolektorze dolotowym - różnica regulacji.  Miałbym prośbę o analizę logów - czy poza G81 co jest odpowiedzialne za te problemy - N75 czy może kierownice w turbinie. Jeśli N75 to czy podczas Testów Elektroniki w VAG-COM sztanga przy gruszce powinna pracować w jak dużym zakresie (ile mm). Bo podczas obserwacji ona pracuje, ale w niezbyt dużym zakresie.  Z góry dziękuję i pozdrawiam klubowiczów!

Logi statyczne:
001: http://vaglog.pl/log-001_00wkv.html
004: http://vaglog.pl/log-004_yYfXsR.html
013: http://vaglog.pl/log-013_85zZyP8.html
Nastawy podstawowe (gdzieś mi uciekła grupa 004 - jeśli jest bardzo potrzebna to mogę jutro ja dorzucić oraz grupa 011 jest niedostępna):
000: http://vaglog.pl/log-000_k0DQn.html
003: http://vaglog.pl/log-003_069sFe6.html
Logi dynamiczne:
001: http://vaglog.pl/log-001_fm6AmlO.html
003: http://vaglog.pl/log-003_Y8lLh.html
004: http://vaglog.pl/log-004_49J4d6.html
008: http://vaglog.pl/log-008_84T24P8.html
010: http://vaglog.pl/log-010_5DSo6CB.html
011: http://vaglog.pl/log-011_2IXlZxn.html
001+004: http://vaglog.pl/log-001_004_EdlI43.html
003+011: http://vaglog.pl/log-003_011_5lUK7c.html
011+010: http://vaglog.pl/log-011_010_vFc0QZk.html
003+008+011: http://vaglog.pl/log-003_008_011_iPw3Uz1.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłącz sztangę i sprawdź ręcznie czy sie kierownice nie przycinają.  A co do zaworków to podmien albo wepnie sie z wakumetrem i zobaczysz czy i jak steruje podcisnieniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...