witeek1994 Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 Witam, Problem jaki występuje w mojej audi to spadek mocy po przekroczeniu 3000 obrotów. Łapie tryb awaryjny i jedzie tzn. nie jedzie bo rowerzysta bez problemu by mnie wyprzedził.. Na pulipcie nie wyskakuje żaden błąd check itp, a problem ustaje po ponownym uruchomieniu silnika. Dziwne jest dla mnie to, że po podlączeniu auta pod komputer nie wykazuje on żadnych blędów. Tak samo gdy auto złapie tryb awaryjny - zero błędów.. Dodam, że auto przeszło ostatnio zabieg usunięcia DPF i co sie okazało, że siedział w nim tzw katofiltr 2w1. Czy może to mieć coś wspólnego z moim problemem ?
SotoM Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 To jedź do osoby która ci w sofcie usuwała Dpf - masz wykasowana tabele błędów w sterowniku silnika,prawdopodobnie jak poodpinasz każdy czujnik itp to nie będziesz miał błędów - chciał Pan tanio to ma... Teraz będziesz się bujał Musi Ci to zrobić porządny tuner - wyrzucić błędy związane z Dpf i zmienić mapy od zwiększania dawki do dopalania filtra a resztę błędów zostawić. Teraz musiał byś wgrać serię i wtedy Zobaczysz błędy Albo.diagnoza po omacku i patrzenia w parametry silnika do zrobienia.napewno.logi dynamiczne wtedy będzie widać czego mu brakuje, ale.prawdo podobnie VNT turbiny do Czyszczenia.
witeek1994 Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Opublikowano 23 Marca 2017 Robił to sprawdzony tuner i nie było to jego pierwsze auto, ale może faktycznie zrobił coś źle.. Który czujnik najlepiej odpiac żeby sprawdzić czy wyświetli błąd? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
SotoM Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 A to nie ma znaczenia który to jego z koleji soft - sęk w tym ze w każdym robi tak samo każdy ma ten sam problem jak jest problem...Odepnij wtyczki- od egru, klapy gaszacej, przepływomierz, mapsensora itd. Włącz zapłon i zakręc kilka sekund rozrusznikiem, podłącz kompa i odczytaj błędy
witeek1994 Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Opublikowano 23 Marca 2017 Podjadę jutro do niego i niech sam się wypowie na ten temat, podłączy i sprawdzi. W końcu za darmo tego nie robił.. [emoji3]Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
SotoM Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 Dokładnie...A skoro fura wpada w tryb awaryjny to choćby się zes...ał musi być błąd, a przez jego niekompetencje błędu nie pokazujee
witeek1994 Opublikowano 28 Marca 2017 Autor Opublikowano 28 Marca 2017 Sprawa wygląda tak. Tabela błędów jednak usunięta.. Byłem u mechanika, podlaczyl kompa pojeździl i obserwował parametry. Turbina ok. Jedyne co wypatrzyl to dziwne parametry czujnika ciśnienia doładowania. Po dodaniu gazu ciśnienie spadało do poniżej 200 , a z tego co mówił nie powinno tak być. Czujnik wymieniony, a problem został. Może macie jeszcze jakieś pomysły co mogę sprawdzić? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
witeek1994 Opublikowano 30 Marca 2017 Autor Opublikowano 30 Marca 2017 Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Zawartość dodana 3 minutes later Problem chyba rozwiązany. Tak wyglądał Egr po zdemontowaniu.. Podejrzewam że nikt tam przez 12 lat nie zaglądał. Wyczyscilem, skręcilem i jak na razie nic się nie dzieje. Czeka mnie jeszcze czyszczenie całego kolektora bo wygląda podobnie jak egr.. Dziś nie miałem na to już czasu. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się