moris93 0 Opublikowano 31 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 okej ogladne dokładnie wydech i zrobie statyczne na LPG Ale zdziwiło mnie że jest taka różnica między dwoma ostatnimi Logami statycznymi a między jednym a drugim logiem wymieniłem tylko ten oring na czujniku gdzie powietrze uciekało i nic więcej . Turbo w tym ostatnim Logu tez jeszcze bardziej przeładowało Zawartość dodana 26 minutes later Przeglądałęm caly układ wydechwowy i jest okej nie ma zadnych nieszczelności Skasowałem blędy i zrobiłem logi statyczne na PB i LPG gr 003 i 033 LPG http://vaglog.pl/log-003_033_Etz3Dqa.html PB http://vaglog.pl/log-003_033_1l37O.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 I teraz jeszcze co innego. Na pewno kasujesz błędy przed każdym (pojedynczym) logiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moris93 0 Opublikowano 31 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Właśnie zauważyłem że za każdym razem co innego wychodzi. Tak przed każdym logiem kasuje błędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Przepływkę wstawiłeś z takim nr jak powinien być 06A906461l ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moris93 0 Opublikowano 31 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Tak tak Dokładnie taka przepływka jest założona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moris93 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Nie miałem juz pomysłów co może byc nie tak brak mocy taka rozbieżność w logach i wgl i postanowilem wymienic ten zaworek z odpowietrzenia skrzyni korbowej i cos mnie tkneło zeby zdemontowac caly kolektor ssacy okazało sie ze kolanko od odpowietrzenia skrzyni tez jest uszkodzone. Części zamówione jutro wymienie i ponownie zrobie logi zobaczymy co wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moris93 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Wymieniłem dzisiaj to kolanko z odmy i zaworek co jest w trójniku z odmy poskladalem wszystko do kupy zrobiłem logi i wyglada na to ze d*pa raczej nic sie nie zmienilo Dynamiczne 115-118 http://vaglog.pl/log-115_118_HSerM9y.html 003-020 http://vaglog.pl/log-003_020_Z8ZGLi.html 002-033 http://vaglog.pl/log-002_033_o327XG3.html statyczne Pb 033 http://vaglog.pl/log-033_DK3G1.html LPG http://vaglog.pl/log-033_m7wQGJ.html Błędy kasowane przed kazdym logiem. Raz wyskoczył błąd czujnika temperatury G62 później sie juz nie pojawił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Przeplywka wskazuje ok, jest korekta nadal na plus, jedynie co mozesz jeszcze sprawdzic to cisnienie paliwa, choc jak jezdzisz na lpg to nie wiem czy to wszystko jest do konca zasadne, no chyba ze chcesz miec pb ogarniete tip top. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moris93 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 zalezalo by mi zeby ogarnac pb bo planuje wywalic kata wylaczyc druga sonde i jakis program zrobic . Ogólnie to czuć ze na lpg duzo lepiej sie zbiera. Tez myslałem nad sprawdzeniem ciśnienia paliwa, filtr jest nowy założony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się