Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wariująca pompka centralnego


Kappuchu

Rekomendowane odpowiedzi

A więc, po roku spokoju centralny znowu zaczął wariować tym razem ma dziwne objawy, mianowicie po przekręceniu kluczyka auto się otwiera całe - czyli normalnie, odpalam silnik ruszam wszystkie zamki się zamykają, zatrzymuje się chwytam za klamkę od kierowcy - wszystkie drzwi się otwierają, no w sumie w porządku nie przeszkadzałoby mi to jakoś bardzo nawet, gdyby nie fakt, że drzwi kierowcy po prostu czasem nie chcą się otworzyć, ciągnę za klamkę skobel od drzwi idzie do góry i nic, drzwi dalej nie chcą się otworzyć pomimo ciągnięcia za klamkę, dopiero znowu muszę wcisnąć skobel żeby drzwi się zamknęły i ponownie chwycić za klamkę wtedy się otworzą (boje się że kiedyś nastanie taki dzień, że samochód mnie nie wypuści ze środka). Kolejna dziwna sytuacja otwieram drzwi od zewnątrz - tak jak wcześniej otwierają się wszystkie, otwieram bagażnik (zamki są cały czas otwarte), następnie zamykam bagażnik i wszystkie zamki się zamykają. Ogólnie nie wiem jak sobie z tym poradzić, teoretycznie kompresorek pompki powinien być w porządku - w końcu i zamyka i otwiera drzwi więc jest ok, bardziej zastanawiałbym się czy sterownik pompki po proprostu nie nawalił i nie trzeba będzie całej wymienić, do VAGA będę miał możliwość go podpiąć dopiero w poniedziałek może coś mi powie, ale wątpię. Dodam że stało mi się to jakoś 2 dni temu na trasie, drzwi się po prostu zamknęły, następnie jak mocniej zahamowałem to się otwierały, jak przyspieszyłem to znowu się zamknęły i tak cały czas przez godzinę czasu, aż w końcu stanęło na etapie taki jaki jest teraz. Teraz pytanie czy już szukać nowej pompki używanej (jeśli tak to prosiłbym podlinkować albo coś) czy spróbować wpierw podpiąć pod VAGA jak nic nie powie, to nie wiem np. popsikać kontaktem na styki w pompce albo coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Kappuchu napisał:

A więc, po roku spokoju centralny znowu zaczął wariować tym razem ma dziwne objawy, mianowicie po przekręceniu kluczyka auto się otwiera całe - czyli normalnie, odpalam silnik ruszam wszystkie zamki się zamykają, zatrzymuje się chwytam za klamkę od kierowcy - wszystkie drzwi się otwierają, no w sumie w porządku nie przeszkadzałoby mi to jakoś bardzo nawet, gdyby nie fakt, że drzwi kierowcy po prostu czasem nie chcą się otworzyć, ciągnę za klamkę skobel od drzwi idzie do góry i nic, drzwi dalej nie chcą się otworzyć pomimo ciągnięcia za klamkę, dopiero znowu muszę wcisnąć skobel żeby drzwi się zamknęły i ponownie chwycić za klamkę wtedy się otworzą (boje się że kiedyś nastanie taki dzień, że samochód mnie nie wypuści ze środka). Kolejna dziwna sytuacja otwieram drzwi od zewnątrz - tak jak wcześniej otwierają się wszystkie, otwieram bagażnik (zamki są cały czas otwarte), następnie zamykam bagażnik i wszystkie zamki się zamykają. Ogólnie nie wiem jak sobie z tym poradzić, teoretycznie kompresorek pompki powinien być w porządku - w końcu i zamyka i otwiera drzwi więc jest ok, bardziej zastanawiałbym się czy sterownik pompki po proprostu nie nawalił i nie trzeba będzie całej wymienić, do VAGA będę miał możliwość go podpiąć dopiero w poniedziałek może coś mi powie, ale wątpię. Dodam że stało mi się to jakoś 2 dni temu na trasie, drzwi się po prostu zamknęły, następnie jak mocniej zahamowałem to się otwierały, jak przyspieszyłem to znowu się zamknęły i tak cały czas przez godzinę czasu, aż w końcu stanęło na etapie taki jaki jest teraz. Teraz pytanie czy już szukać nowej pompki używanej (jeśli tak to prosiłbym podlinkować albo coś) czy spróbować wpierw podpiąć pod VAGA jak nic nie powie, to nie wiem np. popsikać kontaktem na styki w pompce albo coś?

Vaga nie podepniesz, model z 1995r nie ma takiej możliwości także raczej też stawiam na pompkę ewentualnie na akumulator. Jak akumulator słaby też może wariować zamykać/otwierać. Sprawdź pompkę może weź od kogoś na podmiankę kolegi/znajomego co ma audi z 95. Wtedy będziesz wiedział na 100%. Moim zdaniem nie ma innej możliwości, centralny zamek nie jest skomplikowany jest tylko pompka centralnego i ewentualnie jeśli masz to sterownik centralnego z pilotami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.03.2017 o 17:31, Adrian1727 napisał:

Vaga nie podepniesz, model z 1995r nie ma takiej możliwości także raczej też stawiam na pompkę ewentualnie na akumulator. Jak akumulator słaby też może wariować zamykać/otwierać. Sprawdź pompkę może weź od kogoś na podmiankę kolegi/znajomego co ma audi z 95. Wtedy będziesz wiedział na 100%. Moim zdaniem nie ma innej możliwości, centralny zamek nie jest skomplikowany jest tylko pompka centralnego i ewentualnie jeśli masz to sterownik centralnego z pilotami. 

Dopiero zauważyłem posta, o dziwo, jak poprzednio centralny sam się naprawił, po prostu pewnego razu zadziałał jak ma działać i działa cały czas. Szczerze powiem na pomysł z akumulatorem bym nie wpadł, osobiście nie myślałem że za takie wariowanie może być odpowiedzialny słaby akumulator, a dzisiaj rano mimo mojego zdziwienia akumulator zdechł, rozładował się tak, że nawet kontrolki nie świeciły, a dwa dni temu auto odpalałem, fakt krótki odcinek bo jakieś 3 km tylko przejechał ale klima była włączona, więc możliwe że już był bardzo słaby (po zimie nie był doładowany, a od września ani razu nie widział prostownika), także naładuje akumulator i zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kappuchu napisał:

Dopiero zauważyłem posta, o dziwo, jak poprzednio centralny sam się naprawił, po prostu pewnego razu zadziałał jak ma działać i działa cały czas. Szczerze powiem na pomysł z akumulatorem bym nie wpadł, osobiście nie myślałem że za takie wariowanie może być odpowiedzialny słaby akumulator, a dzisiaj rano mimo mojego zdziwienia akumulator zdechł, rozładował się tak, że nawet kontrolki nie świeciły, a dwa dni temu auto odpalałem, fakt krótki odcinek bo jakieś 3 km tylko przejechał ale klima była włączona, więc możliwe że już był bardzo słaby (po zimie nie był doładowany, a od września ani razu nie widział prostownika), także naładuje akumulator i zobaczymy

Okej, no z akumulatorem różnie, kiedyś miałem taki przypadek że zatrzasnąłem kluczyki przez słaby akumulator, jak zamknąłem drzwi, pompka ruszyła i zaryglowała drzwi i był problem także różnie bywa. Naładuj akumulator i zobaczysz czy będą jeszcze jakieś objawy. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny przypadek w b5, ja wyciągłem pompke na zewnątrz aby trochę wyschła, ponieważ gąbka która otula pompke była cała mokra, i wilgoć podeszła. Wysuszyłem i problem znikł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...