zmyjeso3k Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Witam. Moze ktos mi pomoże tu na forum bo zglupialem juz do reszty. Sprawa jest taka. Byl robiony silnik głowica zawory itp i teraz jak jade temperatura trzyma sie na 90 stopni a stanie na chwile i w chwile rośnie do około 100 paru stopni przed robpta silnika ciagle trzymał 90 a teraz na postoju ponad 100. Co moze byc przyczyna? Z gory dziekuje za pomoc.
zmyjeso3k Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Czy to bylo by możliwe ze termostat padł i sie w ogole nie otwiera? Bo dzis sprawdzilem węże jak pokazało sie 100 stopni i górny byl gorący a dolny do wychodzi z termostatu do chłodnicy chłodny. Czy raczej mogła pąpa wody zdechnac?
Adrian1727 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Dnia 14.04.2017 o 22:03, zmyjeso3k napisał: Czy to bylo by możliwe ze termostat padł i sie w ogole nie otwiera? Bo dzis sprawdzilem węże jak pokazało sie 100 stopni i górny byl gorący a dolny do wychodzi z termostatu do chłodnicy chłodny. Czy raczej mogła pąpa wody zdechnac? Wyciągnij termostat i sprawdź go, pompę wody też możesz wyjąć i zobaczyć w jakim stanie. Teoretycznie podczas pracy silnika nagrzanego do 90st. górny wąż ma być gorący a dolny zimny jeśli oba byłyby gorące/ciepłe znaczyłoby że termostat przepuszcza. Co do temperatury 100st. ciężko mi powiedzieć może faktycznie to wina termostatu, złośliwość rzeczy martwych. Najlepiej wyciągnąć termostat i przy okazji sprawdzić pompę wody jeśli była dawno wymieniana bądź nie wiesz kiedy była wymieniana.
OLIVER Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 ta Dnia 14.04.2017 o 22:03, zmyjeso3k napisał: Czy to bylo by możliwe ze termostat padł i sie w ogole nie otwiera? Bo dzis sprawdzilem węże jak pokazało sie 100 stopni i górny byl gorący a dolny do wychodzi z termostatu do chłodnicy chłodny. Czy raczej mogła pąpa wody zdechnac? Sprawdź jeszcze czujnik vagiem czy nie świruje Jakie wartości pokazuje na blacie a jakie przekazuje do ecu czy są takie same jesli tak to wtedy szukaj winowajcy w termostacie czy w pompie Cytuj Teoretycznie podczas pracy silnika nagrzanego do 90st. górny wąż ma być gorący a dolny zimny jeśli oba byłyby gorące/ciepłe znaczyłoby że termostat przepuszcza. Nie wypisuj Kolego bzdur Sprawny termostat otwiera się przy 87*C to jak w tym przypadku 90* moze być dolny wąż zimny jak już obieg duży jest otwarty
Adrian1727 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 (edytowane) 20 godzin temu, OLIVER napisał: Teoretycznie podczas pracy silnika nagrzanego do 90st. górny wąż ma być gorący a dolny zimny jeśli oba byłyby gorące/ciepłe znaczyłoby że termostat przepuszcza. Nie wypisuj Kolego bzdur Sprawny termostat otwiera się przy 87*C to jak w tym przypadku 90* moze być dolny wąż zimny jak już obieg duży jest otwarty Fakt, masz kolego 100%-ową rację, pomyliłem się podczas pisania tego posta, rzeczywiście tak jest że przy 90st. termostat otwiera pełny obieg. Przyznaje mój błąd Edytowane 17 Kwietnia 2017 przez Adrian1727
andrzejtabaka80 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Po pierwsze tu wyjaśnienia pena kwestie wskaźnik na liczniku zaokragla. Np. Będzie 85-105 pokazuje 90 sprawdzone na kilku egzemplarzach b5. A druga sprawa może być korek uszkodzony i niema obiegu to idze prosto rozpoznac. Jak układ zapowietrzony to ogrzewanie raz grzeje raz nie.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
zmyjeso3k Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Witam po wymianie pompy i termostatu wszystko wróciło do normy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się