Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem w Avj po wymianie odmy, spadek mocy


gsekulski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Otóż pękło mi kolanko odmy wymieniem je włącznie z trójnikiem oraz zawór odpowietrzający skrzynie korbową na Toprana. Po tym zabiegu zaczeły mi się przygody z głośno pracujacym napinaczem łańcuszka na ssaniu, spadkiem mocy, większym spalaniu oraz pojawia się błąd-  17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean. Taki wpływ może mieć na to ten zawór odpowietrzajacy skrzynie korbową? zamówiłem teraz oryginał nowy. Wymieniłem 2x zawór do którego idzie przewód ciśnieniowy od EGR, stary mi pękł, nowy gumowy przewód od egr do tego zaworu. Nowy przewód gumowy od zaworka N75 do kolektora ssącego. Sprawdziłem przewody pompy SAI. Nowy zawór upustowy turbo na VAICO, stray nie trzymał. Wymienione elementy odmy tzn kolanko trójnik są suche. Ktoś ma jakieś pomysły? Wszystko zaczęło się od wymiany odmy i zaworka odpowietrzajacego skrzynie korbowa raz zaworka DV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz sobie szczelność i będziesz wiedział wtedy wszystko. Jeżeli gdzieś jest dziura lub któryś zawór nie trzyma to przy tej próbie na pewno to wyjdzie. Sam zawór ma bardzo proste działanie i jeżeli dmuchając w niego nie puszcza powietrza a w drugą stronę puszcza to jest dobry. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...