bociek666x Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Witam, Ostatnio zauważyłem po odpaleniu silnika że podświetlanie na zegarach i radiu mruga tzn. jest to takie jednosekundowe lekkie przyciemnienie i rozjaśnienie podświetlania. Nie ma tak że gaśnie całkowicie ale jak się przyglądne to widać takie skoki w jego jasności. Przez VAG nie ma połączenie z grupą 16 - Steering Wheels. Dodatkowo (w sumie od zawsze i nie wiem czy ma to znaczenie?) podczas jazdy gdy dodaje gazu to słyszę takie "cykanie" jakby spod kierownicy. Zepsuta była pompa wspomagania układu hamulcowego (koło zbiorniczka pynu wspomagania) i przepalało po przekręceniu zapłonu bezpiecznik nr 9. Wymieniłem pompe na używaną i bezpiecznik teraz cały. Po wymianie jednak słychać podczas jazdy i przyspieszania syczenie. Przy otwartej masce z okolicy pompy również słychać jakby powietrze wychodziło. Pompa podczas pracy silnika niby działa ale czy prawidłowo? Niestety nie mam porówniania jak powinno być. Przy ściszonym radiu ewidentnie słychać syczenie podczas jazdy. Moje pytanie od czego zacząć, co najpierw sprawdzić i czy jest czym się przejmować?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się