Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Check engine, Błąd 16485 - G70 MAF


A4 B6 Multi

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, kamil-vag napisał:

Skasuj błędy i zrób loga pełnego z 003 008 011

Ok tylko z tego co pamiętam to był jakiś problem z tym logiem tzn jak wbijam tabele 003 008 011 to z tego co pamiętam pokazuje tylko 003 i 008 ,a właśnie ta 011 jest pusta. .Jak to prawidłowo wykonać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, kamil-vag napisał:

To zrób sam 003 + 011

Ok postaram się dzisiaj wkleić bo nie da się jezdzić i chcę to jak najszybciej zrobić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kamil-vag napisał:

To zrób sam 003 + 011

Czyli mam wejsc w engine >measuring blocks >003 +011 Go >Log>3bieg i pedał w podłoge od 1200 do 4000?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy skasowane, log zrobiony 003,011 od 1200 obrotów muł totalny dopiero złapał moc od 2300 obrotów i ciągnął do końca[nie odcięło go po 4000obrotów]...


http://vaglog.pl/log-003_011_P7s5AU.html


Zrobiłem też drugi raz,wtedy ciągnął od początku ,ale odcięło moc po 3900 obrotów i pozniej już nie miał mocy w ogóle.Po zgaszeniu i odpaleniu wszystko ok.

http://vaglog.pl/log-003_011_qj5xd.html

Po tym wyskoczyły błędy:
17965 Charge pressure control:Positive Deviation
P1557 -35-00-    -

Oraz:
Mass Air Flow sensor G70 Implausible Signal
P0101 - 35-00 -    -

Ps:Na sam koniec któregoś z logów zmieniłem z 3 biegu na 4 bieg i dopiero zakończyłem log o ile to ma jakieś znaczenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc prawdopodobnie doszedłem do tego co jest przyczyną, zacząłem od czyszczenia przepływomierza i czujnika cisnienia doładowania.Po czyszczeniu auto jezdzi prawidłowo i check już nie świeci:)
Ciekawie tylko na ile wystarczy to czyszczenie.Teraz nie wiem czy to przepływka była czy czujnik doładowania[dodam że czujnik był zaolejony na tym wystającym pręciku].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Ci pisać żebyś wyczyścił MAF i MAP... Oby to było to ;) :thumbup1:

Zrób teraz log 003 + 011

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kamil-vag napisał:

Miałem Ci pisać żebyś wyczyścił MAF i MAP... Oby to było to ;) :thumbup1:

Zrób teraz log 003 + 011

Myślę że to będzie to, bo kilka razy "pałowałem" auto do 4200 obrotów i nic nie muliło,ani nie odcinało.Jutro zrobię logi[i sprawdzę Ci tą klimę]bo dzisiaj już nie dam rady.

Edytowane przez A4 B6 Multi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.05.2017 o 19:23, A4 B6 Multi napisał:

A więc prawdopodobnie doszedłem do tego co jest przyczyną, zacząłem od czyszczenia przepływomierza i czujnika cisnienia doładowania.Po czyszczeniu auto jezdzi prawidłowo i check już nie świeci:)
Ciekawie tylko na ile wystarczy to czyszczenie.Teraz nie wiem czy to przepływka była czy czujnik doładowania[dodam że czujnik był zaolejony na tym wystającym pręciku].

 Mija tydzień i ok 1000km od czyszczenia i check engine nie wyskoczył.Auto jezdzi w miarę dobrze i dynamicznie,chociaż czuć że nie raz ma chwilowy "zastój"po naciśniecie gazu zanim zacznie ciągnąć[jakby mała turbo dziura],ale jest zdecydowanie lepiej niż przed czyszczeniem.Mimo tego wyskakuje dalej błąd:
16485 -  Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
        P0101 - 35-00

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, kamil-vag napisał:

Logi miałeś zrobić...

Zrobiłem 2x:
Log1:http://vaglog.pl/log-003_008_011_a540it.html
Log2:http://vaglog.pl/log-003_008_011_QuVm24.html

W pierwszym dałem stop log dopiero po zmianie z 3 na 4,a w drugim jak tylko doszło do 4200obrotów,o ile to ma jakieś znaczenie.
W obu przypadkach doszło bez problemu do 4200 i nic nie odcięło mocy.Co prawda w okolicach 3000 obrotów poczułem minimalne zmulenie,ale żadne błędy na kompie nie wyskoczyły.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjrzyj się tym logom dokładnie. W 1 widać, że prawie znowu przeładowało, podwieszają się kierownice... Zawór poradził sobie ze zbiciem ciśnienia zwiększając wysterowanie. Ten MAF teraz tak trochę dziwnie wskazuje... Mam wrażenie, że udało Ci się po prostu rozruszać geometrię jak zacząłeś mu dawać w palnik przy logach... Turbo tak czy siak bym wziął na stół i wyczyścił, sprawdził pracę gruszki i sztangi... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o logi to nie znam się zupełnie i polegam na waszej wiedzy.Jestem pewny na 100% że check engine miał związek z czyszczeniem przepływki i czujnika doładowania bo od tego czasu check nie wyskoczył i auto jezdzi o niebo lepiej ,a wcześniej nie było dnia żeby check nie świecił i nie było problemów z jazdą /przyśpieszaniem.Przed czyszczeniem check świecił i auto muliło, skasowałem błędy wyczyściłem i od tego czasu ,ani razu.Wydaje mi się że się nałożyły na siebie dwie usterki i te kierownice też będą do czyszczenia...


A jak sprawdzić pracę gruszki i sztangi?

Edytowane przez A4 B6 Multi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak robisz logi to nie zmieniaj biegu. Lepiej już rób na tej 4 od początku i nie bój się trochę przeciągnąć... takie zmienianie biegów zakłóca pomiary...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kamil-vag napisał:

Jak robisz logi to nie zmieniaj biegu. Lepiej już rób na tej 4 od początku i nie bój się trochę przeciągnąć... takie zmienianie biegów zakłóca pomiary...

Ok ,dlatego zrobiłem 2 bo nie wiedziałem czy to ma jakieś znaczenie...Teraz już będę widział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...