rob555 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Wczoraj zestroilem ta najmocniejsza wersje ktora wchodzi w obudowe AWX. Ustawiona na 1.75bar pracuje pieknie. Auto troszke juz kopci ale wydaje mi sie ze ograniczeniem jest slimak ktory po prostu ma zbyt mala przepustowosc. Wynik ponizej....zaznaczam ze to bylo hamowane na IV bieg wiec na V wiecej NM by z dolu bylo a moze i wynik 200KM przekroczyl.... Teraz beda testy hybrydek na dupce AWX ale z innym slimakiem od strony ssacej bo juz doszedlem do granicy wydajnosci.... Te natomiast sa absolutnie P&P i nie wymagaja zadnych przerobek !
Kowi87 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Wczoraj zestroilem ta najmocniejsza wersje ktora wchodzi w obudowe AWX. Ustawiona na 1.75bar pracuje pieknie. Auto troszke juz kopci ale wydaje mi sie ze ograniczeniem jest slimak ktory po prostu ma zbyt mala przepustowosc. Wynik ponizej....zaznaczam ze to bylo hamowane na IV bieg wiec na V wiecej NM by z dolu bylo a moze i wynik 200KM przekroczyl.... Teraz beda testy hybrydek na dupce AWX ale z innym slimakiem od strony ssacej bo juz doszedlem do granicy wydajnosci.... Te natomiast sa absolutnie P&P i nie wymagaja zadnych przerobek ! A jak z żywotnością takiej hybrydy?? Może był bym zainteresowany kupnem
rob555 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 A jak z żywotnością takiej hybrydy?? Może był bym zainteresowany kupnem Sluchaj tego nie wiem narazie to sa testy...producent daje mi ROK gwarancji wiec Patrzac na wczesniejsze dziela tego czlowieka to naprawde jakos wykonania znakomita i odsetek usterek minimalny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się