kamil18w Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 Witam. Mam taki problem i pytanie. Zrobiłem mały remont silnika (pierścienie i docieranie gniazd zaworowych) i po odpaleniu samochód chodził dosłownie 5 minut. Zaczęło stukać w silniku i go zgasiłem. Po zdjęciu głowicy zobaczyłem urwane 2 zawory wydechowe. Na szczęście nie zrobiły żadnych większych strat bo nie zdążyły wypaść z prowadnic. Teraz pytanie: CZY JEST RÓŻNICA JAK ZAKŁADAĆ SPRĘŻYNY PRZY SKŁADANIU ZAWORÓW I USTAWIENIE MISECZKI ZAWORU, CZY TO PO POROST PECH, ŻE TE ZAWORY SIĘ URWAŁY. Dodaję zdjęcie miseczki i podpowiedzcie czy trzeba ją ustawiać jakoś do sprężyny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się