xmnichx 0 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Śmieszna sprawa siostra wlała w swojej A3 do układu wspomagania płyn hamulcowy, powiedziała że "mało" ale ale wiem ile dokładnie. Co mam zrobić wymienić jej cały płyn czy we wspomaganiu czy nic nie powinno się stać??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Natychmiast spuścić ten mix.Przepłukać i zalać nowym juz odpowiednim płynem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Śmieszna sprawa siostra wlała w swojej A3 do układu wspomagania płyn hamulcowy, powiedziała że "mało" ale ale wiem ile dokładnie. Co mam zrobić wymienić jej cały płyn czy we wspomaganiu czy nic nie powinno się stać??? wymień płyn, ja kiedyś wyciągałem cały zbiorniczek i czyściłem go wraz z wężami. Litr płynu jest dość drogi, ale jeśli nigdy tego nie robiłeś warto wymienić i przeczyścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xmnichx 0 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 a takie pytanko ile tego płynu tam jest bo nie wiem ile kupić i jaki jest najlepszy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 a takie pytanko ile tego płynu tam jest bo nie wiem ile kupić i jaki jest najlepszy?? 0,9l[br]Dopisany: 13 Styczeń 2009, 18:51_________________________________________________nie napisałes który rok samochodu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xmnichx 0 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 1997 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 1997 zielony mineralny febi lub ori w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 ori, febi zielony lub LHM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xmnichx 0 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 a co do spuszczania to zdjąć węża przy pompie i powinno wszystko zlecieć tak?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 a co do spuszczania to zdjąć węża przy pompie i powinno wszystko zlecieć tak?? najlepiej wyciąg zbiorniczek i przy okazji wyczyść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xmnichx 0 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 no tak zbiorniczek wyczyszczę ale jak spuścić płyn z układu i czym go ewentualnie przepłukać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 podniesc auto i odpiąć przewody od pompy i zbiornika poruszać kierownica od lewej do prawej az wyleci syf, zbiornik umyć benzyną ekstrakcyjną zalać swieżym i jeszcze raz zrobic to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xmnichx 0 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 czyli wylewam stary, czyszczę, wlewam nowy, przepłukuje i wlewam następny??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 jo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aah_wymiana_plynujak-t50584.0.html;msg543966#msg543966 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xmnichx 0 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Witam ja zacząłem ten wątek wiec napiszę co zrobiłem z tym fantem... Zrobiłem tak jaj pisaliście: spuściłem stary płyn (wyglądał jak zużyty olej silnikowy) zalałem FEBI pokręciłem kierownicą z 20 razy od prawej do lewej. Nowy płyn się spienił ale to chyba normalne bo mógł się "pogryźć ze starym "mixem" no i oczywiście zmienił kolor. Spuściłem, zalałem nowym, ten ma już w miarę ładny kolor ale się minimalnie pieni. Najgorsze jest to że przy kręceniu kierownicą pompa dalej strasznie jęczy, zwłaszcza na max skręcie!!! pomyślałem że zmienię jeszcze raz płyn za jakieś 2 tyg. ale nie wiem czy to coś pomoże... Jak sądzicie kończy się pompa??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Chyba Ci to nic nie da.Moim zdaniem lepiej trzeba było zalać Ori płynem bo Febi jest dużo rzadszy o Ori płynu a gęstszy może był by tu lepszy.No chyba ze już masz pompę na wykończeniu to już jej nic nie pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 jak dobijesz kierownica na maksa w ktoras strone to zawsze slychac delikatnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xmnichx 0 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Na maksymalnym skręcie to się nawet nie dziwie że ją słychać tyle że przy kręceniu kierownicą słychać jęczenie no i nawet zmieniają się obroty na biegu jałowym tak jakby pompa stawiała duży opór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zygi 0 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Śmieszna sprawa siostra wlała w swojej A3 do układu wspomagania płyn hamulcowy, powiedziała że "mało" ale ale wiem ile dokładnie. Co mam zrobić wymienić jej cały płyn czy we wspomaganiu czy nic nie powinno się stać??? Śmieszne to jest,ale mi nie było do śmiechu jak robiłem hamulce u w miarę dobrego mechanika (wtedy tak myślałem )i dolali mi płynu hamulcowego do wspomagania na maxa Pompa strasznie wyła-zmieniłem na zielonego febi i teraz pompa cieknie na simeringu wałka.Proponuję ori płyn jest gęściejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się