Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ARM] Osad, woda i olej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam 3 sprawy a może i 4.

A4 1.6 '98

1. Czy to normalne by w tej rurce osadział sie osad, u mnie jest żółtawy

http://images33.fotosik.pl/441/c20643b4356ccc77med.jpg

2. Zmyka mi gdzieś woda ale nie wiem gdzie, zadnych wycieków większych nie widze. Założyłem dodatkowy orink na nakrętke w zbiorniczku wyrównawczym bo słyszałem syczenie ale pomimo to i tak mi gdzieś umyka.

3. Olej- ubywa ale gdzie nie wiem. Nie spala go bo dym z rury ok chyba że jakos tam spala ale nie widać. Nie śmierdzi olejem w aucie tzn spalenizną. Najbardziej ubywa jak pojade w trase zrobie jakieś 200 km i wtedy jak miałem ful na miarce jest mniej niż połowa lub min. Jade z max 130 km.

4. Gdy stoje czuje wibracje a ostatnio 2 dni temu zaczeło mi szarpać autko jak jest zimne ( po przeczyszczeniu rurki z na zdjęciu)

Za wszeką pomoc dzięki

A co z wodą ?? Też zostaje jakoś spalona. Moja temp to ok 70 stopni, a nie jak książkowa 90.

Przyponiałem sobie, szarpanie pojawiło sie gdy przeczyściłem tą rurkę. Dzieje sie tak głównie na zimnym silniku.

Co do remontu silnika, dało by rade to zrobić jakoś pod domem czy musi być to mechanik, bo w tym kraju z mechanikami to różnie bywa. Mam znajomego który jest mechanikiem z wykształcenia i ma pojęcie o tym i tamtym wiec jak, bo z ja z grubsza wiem o co biega z autami ale o silniku nie wiem nic. Nie wiem jak dużo jest z tym pracy i co trzeba.

Opublikowano

masz do roboty górę silika-kompresja w cylindrach nierówna i stąd niestabilna praca silnika i spalanie oleju.Do wymiany pierscienie szlif cylindrów,ew.tloki tuleje korbowodów

Opublikowano

masz do roboty górę silika-kompresja w cylindrach nierówna i stąd niestabilna praca silnika i spalanie oleju.Do wymiany pierscienie szlif cylindrów,ew.tloki tuleje korbowodów

obawiam sie ze masz racje ale zastanawia mnie ten brak dymu z wydechu :mysli: przy takim przepale oleju

Najbardziej ubywa jak pojade w trase zrobie jakieś 200 km i wtedy jak miałem ful na miarce jest mniej niż połowa lub min.
powinno cos byc widac. sprawdz poziom kompresji na kazdym cylindrze u mechanika, mozesz tez zrobic prube olejową. remont to ostatecznosc.
Opublikowano

Trooche poczytałem wiec co do temp moze poszedł termostat i jest cały czas otwarty stad temp 70. Ale najbardziej martwi mnie ten osad. Mam teorie lecz nei wiem czy słuszną... A mianowicie czy jest mozliwe by w tej rurce powstawał ten osad z mieszaniny wody i oleju co by wyjaśniało ich ubywanie a jeżeli tak to dlaczego ??

Bo co do tych drgań nie zawsze są. Ale ostatnio coś zaczęło go szarpać jak napisałem wyżej po przeczyszczeniu tej rurki. Czy ktoś coś wie byłbym wdzięczny ża każdą poradę.

Pozdrawiam

Opublikowano

jak tak mysle to ten osad to moze byc wynik niedogrzanego silnika :mysli:

Opublikowano

Czego mam szukac na tych świecach?? A co do osadu wygląda jak maź i pytanko czy wogóle powinien tam być ??

Opublikowano

no raczej nie bardzo, ale takie cos pojawia sie własnie jak jest auto niedogrzane, z tym ze zregóły pod korkiem wlewu oleju :mysli:

Opublikowano

Hej :)

Podpięcie autka pod vag dało by mi coś, tzn troche więcej by powiedział na temat silnika ? Jak tak to postaram sie znaleć w tym kraju jakiegoś vaga, i wpisze wynik na forum.

ALe jak by ktoś miał jakiś pomysł niech podeśle, moze sie przyda.

Pozdrawiam

-------------------------------

Podpiołem dziś auto do Vag'a tak by sprawdzić czy nie ma jakichś błędów z kompem, ale wsyztsko ok. Wiec co teraz ??

Luknęliśmy na świece przy okazji i wszystko wyglądało wpożądku.

Ma ktoś jakieś rady

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...