Domie 0 Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Witam, Panowie co jest lepszym rozwiązaniem do audi a4 b5 AVG... Oryginalne turbo z większym wirnikiem, czy oryginalna turbina od AWX, AVF ? Nadmienię, że zmieniony program na 140KM z 110KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Jezeli chodzi o montaz to roznica jest taka ze do awx musisz miec przejsciowke pod sybkozlaczke. Co do hybrydy bo o takiej mowa to jak jest dobrze zrobiona to powinna wstawac jak awx i krecic ponad 200kuni ale to zalezy od rodzaju wirnika. Pytanie jest ile chcesz kucy docelowo. Awx 170 kuni to max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domie 0 Opublikowano 20 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 W temacie montażu jednej i drugiej jestem zorientowany, bo to nie jest dla mnie nowość, Tylko od dłuższego czasu czytam na forum, iż użytkownicy chętniej wkładają od AWX, AVF + flansza i tu moje zdziwienie. Skoro wstawienie większego wirnika z lepszego materiału wychodzi w podobnej cenie.... Stąd moje zapytanie czy może ktoś ma praktyczne doświadczenie w tym temacie. Auto nie będzie bardziej skręcone niż 150KM, ponieważ nie ma takiej potrzeby na chwilę obecną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się