mekto 0 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Witam, po obniżeniu auta na samych springach -30 mam wrażenie, że mimo to na zakrętach auto lubi popłynąć i nie zachowuje się stabilnie. Kiedyś miałem inny samochód na gwincie i może stąd moje wrażenie bo tamten był twardy jak diabli. Miałem nadzieję, że sprężyny na seryjnych amorach lepiej się będą sprawować. Czy może to być wina amortyzatorów - wahacze, zbieżność - ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 a jakie masz kola? Jak 15 z jakims wysokim profilem to bedzie sie gibac A4 zawsze... nie wiem jak z quattro tylko... A na 17 lub wiecej z szerokimi gumami powinno byc dobrze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cuber 62 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 mekto, czeka Cie wymiana amorów :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soolek 4 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Dokładnie - wymiana amorków. Ja założyłem sobie -35 i amorki momentalnie zaczęły padać, samochód zaczął się wozić jak stara lampucera. Po założeniu nowych amorków (twardsze i krótsze) jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mekto 0 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Koła 17 cali 225/45. Amory ? - ale jakie? Sportowe czy jakaś seria ale nowa i dobra?[br]Dopisany: 15 Styczeń 2009, 12:05_________________________________________________Edmondo a jakie kupiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozi_wells 1 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 zakładanie krótszych sprężyn do seryjnych amorów jest bez sensu, raz ze sie one szybciej zużyją a dwa to ze nie pracują tak jak powinny i dlatego auto może "pływać" musisz zmienić amorki na jakieś krótsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Kup Monroe reflex super się sprawują ze sportowymi sprężynami - miałem taki zestaw Corsie B i była bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soolek 4 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Ja założyłem komplet MTS Technik z alledrogo - samochód prowadzi się dużo lepiej. Ostatnio coś mi z przodu puka - jakoś tak podejrzewam właśnie te amorki, ale ostatecznie jeszcze nie stwierdziłem ich winy, więc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David 3 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 edmondo i jak to te amory ci pukaja? mysle nad kupnem tych amorow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soolek 4 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Jeszcze puka, ale podejrzeni padło na mocowanie/poduszki amorków, bo nie były wymienianie przy zmianie W przyszłym tygodniu mam zamiar do rozebrać, w celu wymiany, więc obejrzę przy tym amorki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się