LChris Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Cześć Chcę dołożyć drugi cooler, mam wszystkie potrzebne elementy. Dam rade wymienić belka poprzeczna 199 521 ED bez spuszczania gazu z klimy, albo jakiś innych płynów? Wąż z tłumikiem idzie od belki do coolera? Wywalam istniejący tłumik powietrza? Jak rozebrać szybkozłączkę przy turbo?
hugo911 Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 Dasz rade bez spuszczania gazu z klimy. Pytanie jest czy opłaca ci się wymieniać belkę poprzeczną. W BPW układ jest podobny o ile nie identyczny jak w B6 AVF. Ja jestem po takiej operacji właśnie na AVF i wszystko wyszło bez problemów. Oczywiście tłumik powietrza wywalasz. Ja żeby się nie bawić w zaślepianie tego wyjścia poprostu je odciąłem ładnie oszlifowałem i dalej nasunąłem wąż żeby zasłonił ten otwór. Tak to wygląda od dołu:
LChris Opublikowano 17 Lipca 2017 Autor Opublikowano 17 Lipca 2017 (edytowane) Ładnie Ci to wyszło. Też jestem już po. Belkę miałem to wymieniłem. Dla pewności wąż od belki idzie na górę do icka, od turbo na dół icka Nie widzę tłumika szumów z BRD czyżby za niego robotę robiła szybko złączka. Ja ten tłumik upchałem ale gdy turbo zaczyna ładować gwiazda mi jak stary PKS, może mogeęgo wywalić? Edytowane 17 Lipca 2017 przez LChris
hugo911 Opublikowano 22 Lipca 2017 Opublikowano 22 Lipca 2017 W BRD nie ma tłumika poniżej schemat wg ETKI
majkel_majki Opublikowano 22 Lipca 2017 Opublikowano 22 Lipca 2017 Fabryczne coolery są bez sensu, za pieniądze, które musisz zapłacić za prawy z przyległościami spokojnie kupi się fmic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się