krzysztof-kosior1 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Witam... mam na komputerze błąd: 17930 - Camshaft Adjustment: Bank 2: Malfunction P1522 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Robiłem testy wyjść (output test 03). W pewnym momencie komputer testuje cewki na napinaczach (strzałka): Te cewki powinny TYKAĆ podczas testu. Na głowicy od kierowcy tyka a od pasażeta NIE. A więc odpinam wtyczkę podpinam sprawdzoną cefkę i ta również nie tyka ! A na 100% jest sprawna. Sprawam więc miernikiem wtyczkę podczas testu... Napięcie na niej zmienia się od 8 do 11.5 V. Potem sprawdzałem przejście kabla czy nie ma przerwanie na pinach do ECU. Na obu pinach wtyczki nie ma przerwania. Miernik wskazuje ciągłość. Jedyne co zauważyłem to to... że podczas odłączenia tej niebieskiej wtyczki: ... i po odpaleniu nie wyskoczył nowy błąd. Zaś kiedy odłączyłem taka samą niebieską wtyczkę z drugiej strony to wyskoczył nowy błąd. Ta niebieska wtyczka ze strzałką to czujnik spalania stukowego... czy on może generować błąd na napinaczu wałka rozrządu? Czy on może powodować ze na wtyczne do napinacza (rys1) nie ma sygnału? Proszę o pomoc... mam już dość autka... miał być taki fajny zakup... Ps. zdjęcia nie są moje. zassałem z internetu. Temu kto mi pomoże oferuję nagrodę. Bo ręce już opadają ;(
krzysztof-kosior1 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2017 Elektromechanik twierdzi, że jest słaba masa z ECU na pin 2 wtyczki N208. Sprawdził instalacje i oponuje on za wymianą Ecu...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się