irzyk Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Cześć. Mam taki problem, mianowicie ucieka mi płyn chłodzący ale nie jednostajnie. Co to znaczy – nie leci ciurkiem tylko po przejechaniu jakiegoś dystansu, który pozwoli nagrzać się silnikowi do temp. Roboczej gdy się już zatrzymam to poleci dajmy na to 0,5 litra i się zatrzymuje. Potem zdarza się, że ze 2 dni mam spokój i potem znów. Kurcze, nie wiem jak mam Wam to zobrazować – wygląda to tak jakby co jakiś czas otwierał się jakiś zaworek, który upuszcza trochę płynu na tyle, że na tydzień mam do uzupełnienia cały zbiorniczek wyrównawczy. Dodam, że jestem po wymianie korka oraz rozrządu z pompą i termostatem (przed wymianą było tak samo) i po sprawdzeniu wszystkich połączeń układu chłodzenia, które były dostępne podczas wymiany. Kałuża pod autem zawsze robi się centralnie pod zbiorniczkiem. Pomocy bo już nie mam pomysłów, gdzie szukać.
Adrian1727 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 7 godzin temu, irzyk napisał: Cześć. Mam taki problem, mianowicie ucieka mi płyn chłodzący ale nie jednostajnie. Co to znaczy – nie leci ciurkiem tylko po przejechaniu jakiegoś dystansu, który pozwoli nagrzać się silnikowi do temp. Roboczej gdy się już zatrzymam to poleci dajmy na to 0,5 litra i się zatrzymuje. Potem zdarza się, że ze 2 dni mam spokój i potem znów. Kurcze, nie wiem jak mam Wam to zobrazować – wygląda to tak jakby co jakiś czas otwierał się jakiś zaworek, który upuszcza trochę płynu na tyle, że na tydzień mam do uzupełnienia cały zbiorniczek wyrównawczy. Dodam, że jestem po wymianie korka oraz rozrządu z pompą i termostatem (przed wymianą było tak samo) i po sprawdzeniu wszystkich połączeń układu chłodzenia, które były dostępne podczas wymiany. Kałuża pod autem zawsze robi się centralnie pod zbiorniczkiem. Pomocy bo już nie mam pomysłów, gdzie szukać. Skoro kałuża robi się zawsze centralnie pod zbiorniczkiem czyli to wina zbiorniczka.. albo korek .. fakt że kupiłeś nowy i nie powinien ale może jednak.. nie masz kogoś kto zamieniłby się na próbę korkami zbiorniczków ? chyba że kupiłeś "inny" korek, choć nie wiem czy istnieje jakaś zasadnicza różnica.
ayew Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Na moje uszczelka pod głowicą. Kup tester i sprawdź.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się