patryq633 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 No to narazie nie mam pomysłów co może dolegać, sonda może jeszcze świrować, myślałem nad immobilizerem ale to by wtedy nawet na gazie nie chwycił.
BlackHazelAudi Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 aktualizowales softa na brc ? jak tak to masz mozliwosc odpalenia brc : <cytat z elektroda.pl> Z ciekawości zainteresowałem się tym tematem i.... postanowiłem sam sprawdzić jak to jest z tym awaryjnym odpalaniem w BRC 24, i tak jak gdzieś tu czytałem dioda czerwona czyli benzyna świeci się przez ok 2 s, i teoretycznie nie da się przytrzymać te ok 10 s bo gaśnie, ale można bawić się kluczykiem z 1 stopnia zapłonu na 2, w tedy podaje na stałe prąd, dzięki czemu po przytrzymaniu przełącznika ok 10 s zmienia mi się kontrolka z czerwonej na zieloną i odpalam na gazie bezpośrednio, bez żadnych kombinacji. pozdrawiam. <cytat z elektroda.pl>
jkr80 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2017 Ja nie powiedziałem że nie mam przycisku tylko że w mojej instalacji LPG nie ma opcji uruchomienia awaryjnego silnika na LPG. Soft instalacji nie uaktualniany. Na immobiliser od dawna zwracam uwagę i odpalam silnik po zgaśnięciu kontrolki immobilisera. Co do sondy z tego co wiem w sytuacji awaryjnej ECU przyjmuje średnią wartość domyślną. Zauważ że możesz w ogóle odpiąć sondę a auto będzie jeździć prawie normalnie. Pozdrawiam J.
BlackHazelAudi Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 4 minuty temu, jkr80 napisał: Ja nie powiedziałem że nie mam przycisku tylko że w mojej instalacji LPG nie ma opcji uruchomienia awaryjnego silnika na LPG. Pozdrawiam J. ja zapytalem kolego o softa masz nowego wgranego bo nowy soft juz to umozliwia dlatego pytam
jkr80 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2017 Edytowałem w międzyczasie odpowiedź. Patrz wyżej. Pozdrawiam J.
Pid Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 ja pojechałbym na warsztat, zeby specjalista to obejrzał. samemu czsem coś uszkodzisz
jkr80 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2017 Wczoraj wieczorem zaprowadziłem na warsztat - nie mam już czasu. Zobaczymy co wyjdzie. Ja na chwilę obecną obstawiam jeszcze przepływomierz. Ale jak mówię zobaczymy. Pozdrawiam J.
BlackHazelAudi Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 no to chyba tylko Mechanik ci stwierdzi juz dokladnie co ci dolega
jkr80 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2017 (edytowane) No więc: W środę mechanik stwierdził, że to jednak pompa paliwa - zmierzył ciśnienie na listwie był 1bar W czwartek pompa została wymieniona - silnik zapalił od strzału. W międzyczasie świruje cały cza paliwomierz. W czwartek i piatek przejechane ok 130km na benzynie, na gazie - praca ok. Na biegu jałowym czasem trzyma ok 2000RPM. Generalnie wczoraj rozpędziłem się do 160 km/h i wszystko było ok. Dziś (piątek) żona przejechała z 60km z przerwami było niby ok ale twierdziła, że paliwomierz świruje (wskazówka spada i załącza się komornik) pomimo tego że benzyny jest 1/4 baku wtedy też poczuła zapach benzyny. W drodze powrotnej zatrzymała się u teściów (na ok 40min) i silnik już nie odpalił. Pojechałem wieczorem i mi również nie odpalił. Sciągnąłem auto do domu podpiąłem vag i : __________________________________________________ Control Module Part Number: 8D0 907 557 B Component and/or Version: 1,6L R4/2V MOTR HS D07 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 3 Faults Found: 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 30-00 - Open or Short to Plus 16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal P0501 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded ______________________________________________________ Po skasowaniu błędów pomimo, że silnik nie odpalił błędy nie powróciły - sprawdzone 2x Radźcie proszę co robić. Zanim sprawdziłem vagiem auto myślałem, że może trzeba wyjąć zbiornik i go wypłukać bo wcześniej jak spuszczałem paliwo to jakieś czarne było. A teraz już nie wiem. Podmieniać dwa czujniki? Przecież kilka dni temu sprawdzałem je i niby były ok. Edytowane 23 Czerwca 2017 przez jkr80
baraka Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 O ile był syf to od nowa zasyfił sie smok w pompie i trzeba to wyczyscic. Można jeszcze podmienic przekaznik 208.On steruje wtryskami,pompa paliwa i ecu...i nie tylko tym.
jkr80 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2017 Problem rozwiązany. Okazało się, że podczas wymiany pompy zaszła potrzeba wymiany przewodu paliwowego idącego od pompy do pokrywy zbiornika. Pomimo tego że przewód był odpowiedni do paliw i ciśnień - pękł. Po wymianie przewodu na nowy silnik zaskoczył z miejsca. BTW oryginalny przewód karbowany z ASO kosztuje 120pln. Syfem okazały się cząstki uszczelki gumowej z pod pokrywy zbiornika. Paliwo okazuje się że jest ok. Pozdrawiam J.
BlackHazelAudi Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 (edytowane) Kolego powiem ci tak te przewody w tych nowych pompach to porażka mój mechanik powiedział mi jak wymienialem u siebie pompę że najlepiej jak kupisz nową pompę to poszukaj ORYGINALNY WEZYK OD POMPY dlaczego ? Bo te wszystkie wezyki innych firma kwaso sado maso odporne paliwo poprostu rozpuszcza radzilbym ci pojechac na jakiegoś szrota znalezc uszkodzona pompe paliwa z czystym wezykiem poznasz go po oryginalnych klemach postaraj się go wyjąć calego jest to jedyny wezyk na ktorym nic ci się nie stanie Wiem co mówię bo mój mechanik sam sprawdzal z ciekawosci te wezyki i TYLKO ORI NIE ZACHODZI W ZADNA REAKCJE Z BENZYNA Dodatkowo ci powiem że ja mam na swoim przebieg 300tys ale jestem pewny że już 500ma i najlepsze jest to że pompa była tak OD NOWOSCI NIGDY NIE była wymieniana ani nic przy niej nie robiono wskazywalo na to te oryginalne klemy na wezykach ;-) Edytowane 25 Czerwca 2017 przez BlackHazelAudi
jkr80 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2017 Moje wężyki też miały ok. 500kkm Pozdrawiam J.
BlackHazelAudi Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Spróbuj znaleźć na szrocie ten wezyk i weź go zabierz do domu jeżeli pompa ci zacznie znowu szaleć wymień odrazu wezyk aha i koszyk też sobie oryginalny zalatw bo te zamienniki mogą wypaść z tej dziury
jkr80 Opublikowano 23 Lipca 2017 Autor Opublikowano 23 Lipca 2017 Dla potomnych. Zastosowałem węże poliuretanowe - są bardzo podobne do igielitowych tylko są sztywniejsze. Cena kilka zł za mb. Jak na razie bez problemu. Pozdrawiam J.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się