matrix1415 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 (edytowane) Witam sedrecznie wszystkich. Potrzebuje pomocy. Padła mi sprężarka i zamieniłem ja na sprężarke z passata. Jest to chyba inna sprężarka ponieważ moja była na kostkę 2 piny a z passata jest na jeden pin. Proszę o pomoc jak przerobić elektryka ponieważ wszyscy mówią że da się a trzeba dac jakiś przekaznik. Proszę o pomoc szybką i dokładnie opisanie jak to zrobić i czy da radę. Pozdrawiam Edytowane 8 Czerwca 2017 przez matrix1415
Gość Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Nie da rady bo panel klimatyzacji nie bedzie mial jak sterowac zaworem ktorego nie ma w pompie od passata,trzeba by bylo zrobic na 2 przekaznikach 80a ktore beda sterowane z czujnika na chlodnicy,ja tak mam bo musialem,ty nie musisz wiec wkladaj normalna pompe.
matrix1415 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2017 Ale trudno jest tak zrobić? Bo szczerze trudno bardzo dostać taka pompę a po prostu już mam wszystko nabite itd .
Gość Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 (edytowane) Nie jest trudno,wystarczy trochę pojęcia jak działa przekaźnik i presostat,potrzebne 2 przekaźniki 80a po 25zl plus wysyłka,czujnik starego typu na chłodnice klimy na 4 piny 50zl,kostka do niego 10zl,czyli sam materiał 110zl plus lutownica cyna grube przewody i pojęcie,jak źle to zrobisz to możesz rozsadzić układ ciśnieniem,sprawdź czy wg ta pompa ci działa i na zapalonym silniku dotknij tym jednym przewodem do plusa na Aku na max 30sekund i zobacz czy chłodzi. Edytowane 9 Czerwca 2017 przez Gość
majkel_majki Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Jak chcecie sensownie sterować sprężarką z passata, która ma sprzęgło elektromagnetyczne w a4 b6?
Gość Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 tak jak napisalem, za pomoca presostatu z passata i dwa przekazniki,i wszystko dziala,wielka mi filozofia.
majkel_majki Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 A sterowanie zaworem wydajnościowym kompresora?
Gość Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 nie ma go,ustawiasz temp taka jaka chcesz i wciskasz auto,panel trzyma temp mieszajac klapami a pompa dziala w trybie cisaglym jak w passacie,ten zawor wydajnosciowy to gowno umilajace zycie tak jak i te sprzeglo zrywalne.
majkel_majki Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Jak dla mnie drut, ale co kto lubi.
Gość Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 pewnie ze drut,ja tak mam bo musialem po tym jak zapodalem silnik,wiazke i pas z przedlifta do lifta,wiec byla tylko taka opcja by klima ruszyla,dlatego mu tlumacze ze jak nie musi niech tego nie robi tylmo wklada normalna pompe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się