Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana ECU sterownika silnika 2.4 BDV


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

W związku z błędami 17930 oraz 17944 na banku2, elektromechanik stwierdził:

Na pinie nr 2 wtyczki do N208 sterowanie masą słabe. Widziałem to osobiście - dioda miernika się tylko jarzyła gdzie w porównaniu z bankiem1 waliła mocnym świtałem. Wiązka/instalacja sprawdzona i nie ma uszkodzeń mechanicznych. Wniosek skierowuje się do ECU !

Moje pytanie. Czy ogarnę wymianę ecu we własnym zakresie? Mam kabel VAG ze strony viaken za jakies 60pln. Mam kompa z win 10.

Jeżeli uważacie, że nie dam rady proszę o namiary na kogoś kto to zrobi DOBRZE w okolicach bolesławca, zielonej góry, jeleniej góry, nowej soli, żar.

Jeżeli uważacie, że dam radę to proszę o jakaś instrukcje ponieważ znalazłem tylko do 1.8t i nie wiem czy będzie ona taka sama. Poza tym była mega nie jasna... napisana jak dla znawcy. 69% nie zrozumiałem. Wiem tylko ze muszę mieć dwa piny... Ja potrzebuję instrukcję jak dla kogoś kto będzie to robić pierwszy raz.

1. Jak wyciągnąć pin ze nowego (używanego) ECU...?

2. Co zrobić krok po kroku...?

3. Co poważnego mogę zepsuć?

Mam immobilaizer oraz autoalarm ori. Z góry dziękuję. Ps. Mam nadzieję, że to ostatnia usterka... tj. w końcu trafiona.

Edytowane przez krzysztof-kosior1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...