But Opublikowano 13 Czerwca 2017 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Drodzy koledzy jak wielu z Was jestem szczęściażem który był zmuszony do generaliki silnika 2.0 tfsi 211KM CDNC w związku z branie na potęgę oleju. Klasyka poszerzenie rowków i szersze pierścienne. Ale już po wyjeździe od mechanika poczułem na 1i 2 biegu lekkie szarpnięcia. Myślałem że się dotrze. Ale z czasem problem narasta. Czyli zimny silnik i wypadanie zapłonu. Tak przez piesze kilka kilometrów. Jak silnik się rozgrzeje jest ok. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Sprawdziliśmy wypadanie zapłonu na 1000 obrotów i na jednym z cylindrów było zdecydowanie mnie niż na trzech pozostałych. Zamieniliśmy świece ale problem pozostał na tym samym cylindrze. Zamieniliśmy cewki ale problem pozostał na tym samym cylindrze. Mój mechanik jakoś nie pali się do wyjaśnienia zagadki. Co proponujecie teraz-wtryski?
zabiello Opublikowano 13 Czerwca 2017 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Może być też źle coś złożone bądź źle ustawiony rozrząd, przy przesunięciu o np jeden ząbek na wałku ssącym też nie będzie wywalało błędu a silnik nie będzie równo pracował.
But Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2017 A na ciepłym silniku chodziłby dobrze?
zabiello Opublikowano 13 Czerwca 2017 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Ja miałem rozrząd przesunięty o jeden ząbek na wałku ssącym ale już nie pamiętam w którą stronę i u mnie na zimnym silniku było idealnie a na ciepłym przy około 1800 rpm miał problem z normalną pracą. Tak akurat u mnie było i też nie było błędów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się