Skocz do zawartości
IGNOROWANY

elektryczne szyby ??


maniek0303

Rekomendowane odpowiedzi

jestem początkującym właścicielem a4 97r i mam pytanko odnośnie otwierania szyb..

jak nacisnę przycisk na chwilę to raz szyba opuszcza się automatycznie a nie raz zatrzymuje się i tak jest z każdą szybą, próbowałem kilka manewrów i przytrzymywałem przycisk przez 2-4 sekundy a szyba raz się opuszcza automat. a raz się zatrzymuję (nieregularnie) i teraz nie wiem czy coś jest nie tak, czy wie ktoś więcej na ten temat... (muszę powiedziec że trochę ciężko chodzą te przyciski od strony kierowcy i może to ta przyczyna)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej wszystko jest OK, a to czy się opuszczają automatycznie do dołu czy zatrzymują zasadniczo zależy od siły Twojego nacisku na przełącznik. Przynajmniej tak jest u mnie:

- mocny nacisk - szyba zjazd do samego dołu

- nacisk "z wyczuciem" - czyba zjazd tylko wtedy kiedy trzymam

:biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz zgaszone auto z kluczykiem w stacyjce zamkniesz ale nie na automacie ale w dół powinna sama zjechac inna sprawa jak masz przekręcony zapłon i jak masz odpalone auto

poza tym pojedyncze krótkie pukniecie jej np w dół poleci na automacie a dłuzsze przytrzymanie powinna sie zatrzymac

jakos tak zaobserwowałem ale z ciekawosci jeszcze dzis sprawdze bo szczerze mowiąc nie zwróciłem uwagi na ten fakt ale z autkiem jest jak najbardziej wszystko w porządku

pozdrawiam

savik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie B5 97 rok jest tak samo:

gdy krótko przycisnę klawisz to szyba automatycznie poleci na dół;

gdy przytrzymam dłużej i puszczę to staje w miejscu gdzie puściłem przycisk;

analogicznie jest przy podnoszeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto