maniek0303 0 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 jestem początkującym właścicielem a4 97r i mam pytanko odnośnie otwierania szyb.. jak nacisnę przycisk na chwilę to raz szyba opuszcza się automatycznie a nie raz zatrzymuje się i tak jest z każdą szybą, próbowałem kilka manewrów i przytrzymywałem przycisk przez 2-4 sekundy a szyba raz się opuszcza automat. a raz się zatrzymuję (nieregularnie) i teraz nie wiem czy coś jest nie tak, czy wie ktoś więcej na ten temat... (muszę powiedziec że trochę ciężko chodzą te przyciski od strony kierowcy i może to ta przyczyna) Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzyniek 3 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 moim zdaniem wszystko jest ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wit.s 0 Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 Raczej wszystko jest OK, a to czy się opuszczają automatycznie do dołu czy zatrzymują zasadniczo zależy od siły Twojego nacisku na przełącznik. Przynajmniej tak jest u mnie: - mocny nacisk - szyba zjazd do samego dołu - nacisk "z wyczuciem" - czyba zjazd tylko wtedy kiedy trzymam :biggrin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
savik 0 Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 jak masz zgaszone auto z kluczykiem w stacyjce zamkniesz ale nie na automacie ale w dół powinna sama zjechac inna sprawa jak masz przekręcony zapłon i jak masz odpalone auto poza tym pojedyncze krótkie pukniecie jej np w dół poleci na automacie a dłuzsze przytrzymanie powinna sie zatrzymac jakos tak zaobserwowałem ale z ciekawosci jeszcze dzis sprawdze bo szczerze mowiąc nie zwróciłem uwagi na ten fakt ale z autkiem jest jak najbardziej wszystko w porządku pozdrawiam savik Link to comment Share on other sites More sharing options...