Skocz do zawartości

Barti261

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Barti261

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Barti261

0

Reputacja

  1. Miejsce akcji: Niemcy Czas akcji: dzień dzisiejszy Zatrzymuje się autobus pełen turystów przy drodze, wylatuje kierowca, patrzy a tu dym z silnika leci. Rozglada się nerwowo na boki i widzi w oddali jakieś zabudowania. Idzie więc w stronę budynków, a gdy dochodzi dostrzega gospodarza, starszego Niemca. Wita się grzecznie i prosi: -Panie kochany, pomóż Pan; Jadę do Polski, do Oświęcimia, mam cały autobus Żydów, a ten autobus mi się zepsuł; No pomóż Pan człowiekowi w potrzebie. -Panie kierowco, a co ja Panu pomogę; Ja mam tylko małego grila.
  2. Akumulator nie rozładowywuje się sam, tylko coś musi powodować jego rozładowanie. Jeśli masz pewnośc lub sprawdzałeś, że akumulator jest sprawny, to naładuj akumulator i sprawdź dla pewności pobór prądu na postoju na załączonym alarmie. Dodatkowo sprawdź napięcie ładowania w pojeździe przy włączonym jakimkolwiek obciążeniu (np. światłach bądź klimie ), powinno mieścić sie w zakresie ok 13,9-14,5V.
  3. Jeśli nie pomyliłeś się przy pisaniu tego posta....... to Ci gratuluję, osiągnęłeś wynik nieosiągalny dla mojego silnika ADR, zważywszy na fakt, że męczyłeś się z korkami. Jadąc z górki wyłączałeś silnik, a na prostych żagiel przez szyberdach wystawiałeś??? Jakby mi na trasie i na dodatek w korkach ADR spalał 6,4l./100km. to bym już nad kupnem traktorka się nie zastanawiał.
  4. Źle Ci się wydaje. Umowa nie musi być zawarta z ostatnim właścicielem z fahrzeugbrief.
  5. Ostanio pisałem, że po mieście bierze mi 12l/100km i dziwiłem się, jak to możliwe, aby ADR spalił komuś poniżej 10l/100km. Ale postanowiłem sprawdzić, czy rzeczywiście można zejść poniżej 10l/100km w cyklu miejskim (i tylko miejskim). Zalałem pod korek i jeździłem nie przekraczając 3000 obrotów (z reguły było najczęściej 2500 obrotów), pedał przyspieszenia nigdy nie został doduszony max. do podłogi i tak męczyłem się przez prawie 2 tygodnie. Zaznaczam również, że klima cały czas włączona i ustawiana w przedziale 19-21 stopni. Wynik końcowy po ponownym zalaniu pod korek - 10,55l/100km. Podejrzewam, że jakby wyłączyć klimę to spokojnie bym się zmieścił w 10l/100km, ale ....... taka jazda jest po prostu wnerwiająca. To ja juz wolę niech smali mi 12l/100km, ale przynajmniej żona nie powie mi, że w takim tempie i z taką dynamiką jazdy to ona może jeżdzić komunikacją miejską.
  6. Zapomnieli tylko fachowcy w ASO sprawdzić pobór prądu na postoju :oklaski: W takim przypadku jak Twój, po wyjasnieniu im, że na postoju Ci sie akumulator rozładował, powinni od tego zacząć.
  7. Mam z szuflady hehe. Dobra teraz na serio. Mam u siebie na oko około 1.000 szt gwarancji Centry i Exide i we wszystkich napięcie podane 13,9-14,5V; około 500szt gwarancji Varty i napięcie podane 13,8-14,4V i jeszcze wiele innych, gdzie napięcie ładowania jest podane inne niż 14,0-14,4V. Daj numer faxu to Ci prześlę kartę Centry, bo chyba mamy inne druki gwarancji. Ale nie o to chodzi, żeby się przepychać o +/- 0,1 czy 0,2V. Chciałem zwrócić uwagę na fakt, że pisanie jest wprowadzaniem niektórych, mniej obeznanych z akumulatorami i alternatorami, użytkowników w błąd.
  8. qrcze, a ja już zaliczyłem urlop w maju. Byłem w Egipcie i gorąco polecam. Poprostu pieknie, a co najważniejsze po przeliczeniach wyszło, że taniej niż nad Naszym morzem.
  9. Jesteś w błędzie. Jest to górna, dopuszczalna, granica normy własciwego napięcia ładowania w pojeżdzie podawana w kartach gwarancyjnych producentów europejskich. Nie jest to wcale za wysokie napięcie ładowania w pojeżdzie (jak na nasze warunki klimatyczne), tym bardziej, że zdecydowana większość aut amerykańskich napięcie ładowania ma na poziomie 14,6-14,8V....... i nie zaobserwowałem u swoich klientów (użytkowników aut z USA), aby następowało u Nich jakieś odparowanie wody destylowanej z kwasu siarkowego podczas normalnej eksploatacji samochodu. Żeby nastąpiło odparowanie wody destylowanej przy napięciu ładowania 14,5V to musiałbyś zrobić ze 150.000km w warunkach klimatycznych Afryki. Sam w poprzednim aucie (Mitsubishi) miałem napiecie ładowania 14,6V i jeździłem nim 6 lat, w tym po zmianie akumulatora 4,5 roku i nie dolewałem ani razu wody destylowanej. Muszę się nie zgodzić, np.: karta gwarancyjna Varty 13,8-14,4V karta gwarancyjna Centry 13,9-14,5V karta gwarancyjna Sznajder 13,9-14,4V
  10. Nie wiem jak Wy to robicie, że poniżej 10l/100km ADR-kiem schodzicie w mieście. Fakt, że miasto miastu nierówne, tym bardziej , że u nas w Gorzowie wszyscy obecnie cisniemy się w korkach, bo z okazji remontów mamy czynny tylko jeden most. Nie wiem co będzie jak południe Polski ruszy nad morze. Ostatnie wyniki: miasto 12,1l/100km cykl mieszany bez autostrad 10,8l/100km trasa Gorzów-Katowice w tym: 250km autostardy (180-200km/h), 260km normalnej polskiej byle jakiej drogi (130-140km/h) i trochę po Katowicach - 9,1l/100km
  11. Ja ostanio wymieniałem gumy pod sprężynami, bo sprężyny obcierały i skrzypiało. Ale raczej nazwałbym to skrzypieniem niż stukaniem. Więc nie wiem jak to się ma do Waszego stukania.
  12. Barti261

    [B6] Game Over

    Kolorek powala na kolana, zajeb.... :oklaski: Piekne tylne lampy. Tylko kolor tapicerki jakiś taki..... nie powiem, że brzydki, ale raczej nie pasuje do koloru auta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...