Darknesss Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 (edytowane) GCS tuning albo jak mieszkasz w UK to https://hitechperformance.co.uk/ lub ich tanszy odzial http://www.performanceremap.co.uk/ albo https://www.avontuning.co.uk/ Robilem program w avon tuning w 335d i bylo super, realnie bez problemow performance remap po roku w 325d zadnych bledow i ciagnie ladnie, przyrosty realne, bo odstaje od kolegi 335d, ale bez przesady Z rozrzadem to jest loteria, bo moze pasc przy 100tys km albo przy 200 albo 300... Zalezy jak byl serwis robiony, co ile km i jaki olej Ja zmieniam w n57 (ktory ma bardziej wadliwy rozrzad) co 9tys km max, 3 razy w roku, bo rocznie wychodzi ok 27-28kkm Nie leje castrola, bo to g.., pali sie doslownie w silniku i szybko zuzywa, ale nie wiem czy niektorzy wiedza, ze niektore oleje catsrola sa robione z przerobionych odpadow, co nie powinno miec miejsca Ja leje tylko millers, bo najlepiej na nim pracuje Do pomodzonego silnika 5w40 najlepiej, bez dpf mozna norme ll01, ale tez pewnie kazdy wie.. Moj wybor padl na xf 5w40, wprawdzie longlife, ale dla mnie dobry i kiedys podpatrzylem jak ktos do pomodzonego eclipsa gsx zalewal Nie wiem gdzie robisz grube rzeczy, ale Kwiatkowki serwis bmw kolo Gdanska rob rozrzady i ogolnie bmw Polecam, bo moj przyszly Tesc tam jezdzi od lat i nie narzeka W jakiej czesci UK mieszkasz? Edytowane 5 Stycznia 2018 przez Darknesss
granatowy Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 45 minut temu, Darknesss napisał: Nie leje castrola, bo to g.., pali sie doslownie w silniku i szybko zuzywa, ale nie wiem czy niektorzy wiedza, ze niektore oleje catsrola sa robione z przerobionych odpadow, co nie powinno miec miejsca Możesz podać jakieś wiarygodne źródło tych rewelacji ?
Darknesss Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Przekopalem rozne fora i wieszkosc osob to potwoerdza. Badania na forach w USA , w Rosji tak samo. Poszukaj badan blackstone albo na stronach Bobistheoilguy lub http://www.oil-club.ru/forum/topic/18429-5w-40-svezhie/ To jest po rosyjsku, ale wlacz tlumaczenie Nie wierze, ze ludzie dalej wierza w castrola, skoro nawet bmw leje shell wlasnie przez problemy z silnikami, zwiazane z castrolem. Wiem, ze maja umowy, ale widzialem silniki rozebrane po castrolu, wiec wiem co pisze Kazdy decyduje o tym, co kupuje i gdzie robi program To sa rady, ale nikt nie musi nie do nich stosowac
granatowy Opublikowano 6 Stycznia 2018 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Badania na forach Z tego wnioskujesz, że Castrol robi niektóre oleje z przerobionych odpadów ? Jednak nawet nie będę wchodził na tę rosyjską stronę.
Darknesss Opublikowano 6 Stycznia 2018 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Nie moje badania, tylko badania w niezaleznych labolatoriach. Jak napisalem wczesniej: nikt nikogo nie zmusza do kupna innego oleju niz castrol, tak samo jak serwisowanie u dealera bmw, ktory robi dolewki, co 30tys km, zamiast wymiany przez 6 lat, a pozniej silnik kleka, bo lancuch sie zrywa albo panewki odmawiaja posluszenstwa. Wtedy poada pytanie: jak to moze byc, przeciez serwisowany w bmw i tylko tam. Ten silnik to g... Jakis czas temu dyrektor catrola powiedzial, ze wymiana oleju szkodzi silnikowi. Od tamtego momentu, mam juz drugie e92 i obie mialy serwis robiony co 30tys km i zawsze byly to dolewki. Zaden filtr nie byl wymieniany przez ten okres. Dziekuje za taki serwis i ten olej Nie bede robil offtopu, bo nie o tym jest ten temat
wodz Opublikowano 12 Lutego 2018 Autor Opublikowano 12 Lutego 2018 (edytowane) Mój egzemplarz był że tak powiem do końca serwisowany w ASO więc jeździł za pewne na Castrolu. Po przymusowym otwarciu silnika(przygoda z rozrządem) był bardzo czysty i bez oznak nagaru.Ja osobiście również nic dobrego na temat oleju Castrol nie słyszałem,byłem zdziwiony tym widokiem Ale i tak nadal leje Motul 8100 X-Clean+ 5W-30 ,bo taki zalałem zaraz po kupnie auta. Co do samego auta to ciągle się coś dzieje,tylko nigdy nie mam czasu porobić w miarę sensownych fotek i uzupełnić temat. Wpadły lusterka ori M3 carbon,został usunięty końcowy tłumik i wpadły carbonowe końcówki.Na montaż czeka komplet 4 amorów i sprężyn wraz z wszystkimi nowymi mocowaniami,gumami,osłonami i łożyskami.Posiadam również orginalne nakładki progowe M3 które chyba jednak nie wlecą na auto,nie podoba mi się ich spasowanie M3 troszkę szersze ma błotniki i ciężko to w miarę estetycznie spasować.Auto zostało finalnie wystrojone na drodze przez HP Performance Rzeszów i wpadło oprogramowanie skrzyni biegów xHP Flastool Stage3. Plan na wrzucenie hybrydowego dużego turba jest i podkoksowanie jeszcze troszkę ,ale jak na razie aktualne stage zostaje.Autko jak na daily (1700kg) ładnie przyśpiesza i robi nie całe 10s (licznikowe) 100-200km/h Pozdrawiam. Edytowane 12 Lutego 2018 przez wodz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się