Kary Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 Po uporaniu się z problemami z olejem pojawiły się następne... Jadąc z pracy i wkręcając silnik do 4 tys obr. usłyszałem zmianę głosu pracy wydechu (bardziej basowy) i uczucie jakby coś się urwało. Całym autem zaczęło trząś, a wibracje na drążku zmiany biegów i pedałach stały się bardzo odczuwalne. Silnik natomiast obroty trzymał prawidłowe. Wibracje nasilają się gdy zaczynam przyspieszać. Byłem u mechanika sprawdziliśmy pracę na LPG i PB i wszystko ok, ciśnienie w cylindrach ok, świece nowe, cewki sprawne, poduszki pod silnikiem wymieniane miesiąc temu. Wróciłem do domu jak silnik ostygł i odpaliłem na zimnym to wszystko wróciło do normy, ale jak się przejechałem kawałek i dałem w palnik do 6 tyś to znów podobna historia czyli auto wpadło w wibracje i tak jakby coś się urwało - nagle z płynnej pracy wpada w szarpanie przy czym obroty silnika są prawidłowe. Błędy z VAGA 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Czytałem na forum TEN temat w którym forumowicz opisał bardzo podobne objawy, które wychodzi na to były związane z czujnikiem G83 (czujnik w dolnym wężu cieczy chłodzącej/nr części: 06A 919 501A/) ale w wątku brakło podsumowania czy wymiana czujnika rozwiązała problem. Czy ktoś wie czy uszkodzenie tego czujnika może powodować takie objawy jak opisałem? Czy wymiana tego czujnika rozwiąże problem?
radekjez Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 Jezeli vag pokazal ci taki blad to pewnie tak jest wymien czujnik i mysle se sprawe zalatwiWysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Kary Opublikowano 11 Lipca 2017 Autor Opublikowano 11 Lipca 2017 (edytowane) Tak zrobię tylko ta sprawa z tym czujnikiem jest troche nie wyjaśniona bo jedni wymieniali jak budą trzęsło a inni jak się wentylator nie załączał. Czy nie działający ten czujnik może mieć wpływ na korekty dawkowania paliwa? Dajcie znać jeśli ktoś miał jakies problemy z tym czujnikiem. EDIT: Dziś podczas jazdy były takie wibracje, że chyba uszkodził się zbiornik na płyn chłodzący - auto uziemione w warsztacie... EDIT 2: Czujnik G83 nie ma wpływu na wibracje i telepanie karoserią czy silnikiem. W moim przypadku doszło do awarii koła dwumasowego. Po wymianie kompletu samochód nie wykazuje żadnych niechcianych wibracji. Edytowane 15 Lipca 2017 przez Kary
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się