HOLMATRO Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 (edytowane) Witam, trochę szukałem, dużo wątków odnośnie spasowania kół do samochodów, ale nie znalazłem nic co w pełni wyjaśniło mi temat. Może za chwile ktoś mnie tu przeniesie do wątku, który już omawiał tę kwestię; mimo wszystko : jeżdże na nieszczęsnych ( jak dla mnie ) 20", 245/30 i szukam czegoś rozsądniejszego, mam małe dzieci, auto co prawda weekendowe, ale ciągłe obracanie się w trakcie jazdy i wsadzanie smoczka, który wypada synowi na 'hopkach' doprowadzi mnie do zwyrodnienia kręgów.. Mam wsadzony gwint Vogtland, chcę go zostawić, quattro też nie pozwala na wiele. Szukam 18-tek, 8-8,5 J szerokości, najchętniej Japan Racing 11, 18, 21, albo cokolwiek co jest wklęsłe i dobrze leży. Chcę delikatny naciąg, koła na równo z błotnikami, lub tuż pod nimi, bez wystawania rantu. Jaka szerokość felgi będzie najlepsza, jakie do tego ET, jaki ewentualny dystans i idąc dalej jakie dobrać opony, ze względu na napęd jestem skazany na 4 takie same średnice kół. PS - jeżeli ktoś ma na sprzedaż, albo wie o ładnych kołach o których nadmieniłem, pisać śmiało. Edytowane 17 Lipca 2017 przez HOLMATRO
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się