HOLMATRO Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 Witam, auto stoi juz prawie tydzień na warsztacie, serwis ogólny wszystkich podzespołów i osprzętu + pozornie błachy problem braku mocy który sie pojawił. I tu zaczynają się schody : caly czas wywala błąd doładowania, logi dynamiczne -Wymieniony zawór DV na nowy, -wymieniony Intercooler na nowy ( była nieszczelność, nie bawimy się w druciarstwo ) - wyczyszczona odma - wymieniony filtr paliwa, powietrza -brak błędu związanego z paliwem -turbo nie słychać, brak objawów jego choroby - zdrowe - dolot szczelny, brak widocznych uszkodzeń ( silnik był wyciągany wszystko dookoła obejrzane ) gdzie jeszcze szukać ? PILNE, auto stoi na warsztacie, nie wyjdzie póki nie beda 4 koła piszczały przy starcie, miało 260+ KM, teraz nie sądzę by było ponad 200.
Hołowczyc20 Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 Jeszcze masz N75 jeśli masz możliwość to podmień i zobacz czy się coś zmieniło.
HOLMATRO Opublikowano 18 Lipca 2017 Autor Opublikowano 18 Lipca 2017 N75 to zawór od...? Dzięki za pomoc, jeszcze jakieś pomysły ?
thawk Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 jeżeli masz kata to sprawdź czy nie zatkany - miałem podobny objaw - na hamowni auto nie osiągało nawet 180 kucy - winą był właśnie zapchany kat i uszkodzony zawór N75 - elektrozawór turbiny (06F906283F) pozdrawiam
HOLMATRO Opublikowano 18 Lipca 2017 Autor Opublikowano 18 Lipca 2017 Mam kata, chciałem wstawić Downpipe ale póki co koszta wyserwisowania auta poszybowały w górę i chce sie zamknąć w 5 tys. Jutro sprawdzę ten N75, przepływomierz i katalizator tak jak kolega radzi. Wstawiam fajna grafikę turbo i jego podzespołów, może sie przyda potomnym :
HOLMATRO Opublikowano 19 Lipca 2017 Autor Opublikowano 19 Lipca 2017 Chciałbym sie poprawić, teraz doszliśmy z mechanikiem do porozumienia i wymienił póki co ten zawór N75, DV nie ruszał jeszcze więc jest nadzieja na szybkie uporanie się. Dam znać
HOLMATRO Opublikowano 20 Lipca 2017 Autor Opublikowano 20 Lipca 2017 Problem rozwiązany ! auto zasuwa jak dzik po żołędziach. Problemem był oczywiście zawór N249 ( DV ), membrana po rozebraniu była przerwana i turbo nie pracowało. Dobrze ze N75 był pęknięty bo niepotrzebnie bym wymieniał, a tak doładowanie dopieszczone. Dziękuje za pomoc, HOLMATRO
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się