MotoSystem Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Instalacja LPG oparta na elektronice LPGTECH 224, reduktorze KME TWIN o wydajności do około 350KM, wtryskiwaczach BARRACUDA o podwyższonej wydajności zamontowanych pojedynczo na adapterach typu "L". Warto zaznaczyć, że wężyki łączące wtryskiwacze z kolektorem dolotowym mają zaledwie po 28 mm każdym cylindrze. Samochód jeździ wyśmienicie. Zbiornik zamontowany w miejscu koła zapasowego legitymuje się pojemnością wodną 53-litrów. Wlew gazu znajduje się pod klapką wlewu paliwa. Kolektor dolotowy standardowo demontowany do wiercenia i montażu wtryskiwaczy. Samochód odwiedził hamownię, ale finalnie i tak został dostrojony podczas jazdy na drodze. Poniżej bogata galeria montażu
Patryk Kiełek Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Wszystko spoko mam podobnie . Ile ci wchodzi gazu do butli ? Bo chyba można napełnić 70proc
kiemon Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Ładnie to wszystko wygląda Gazu pewnie 40L wchodzi
Patryk Kiełek Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 To tak jak u mnie w trasę trochę mnie to wkurza że co 300 muszę zjeżdżać tankować ale tak to niema różnicy między lpg a pb
soul87 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 (edytowane) Niby ok ale pare rzeczy bez sensu... reduktor wielki jak do tego auta - z dwoma wyjściami gazu 2x12mm a listwa rozdzielająca zasilana jednym wężem 12 mm... potencjał reduktora się marnuje. Lepiej to wychodzi na adapterach typu T zasilanych z dwóch stron. 2. Dalej, to samo, po co taki reduktor do iluś tam 3xx koni, skoro wtryskiwacze LPG barracuda 130nl dadzą rade maksymalnie do 220-230km ... Starczyłby jeden gold GT... Edytowane 3 Sierpnia 2017 przez soul87
artur100g Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Może właściciel planuje jakieś grubsze mody,tylko wtryski wymieni?Soul widziales ich montaż na Nevo Sky w Alfie na lpg forum?
k232 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Godzinę temu, artur100g napisał: Może właściciel planuje jakieś grubsze mody,tylko wtryski wymieni?Soul widziales ich montaż na Nevo Sky w Alfie na lpg forum? Podeślij link
artur100g Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 5 minut temu, k232 napisał: W tej Alfie fajnie to wyszło http://lpg-forum.pl/alfa-romeo-159-2-2-jts-t63408.html Ciekawe jak to Nevo Sky będzie sie sprawdzać??
k232 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 8 minut temu, artur100g napisał: W tej Alfie fajnie to wyszło http://lpg-forum.pl/alfa-romeo-159-2-2-jts-t63408.html Ciekawe jak to Nevo Sky będzie sie sprawdzać?? Mało specjalistów jest co znają się na KME, ja to bym poszedł w LPG Tech lub Stag, sprawdzone instalacje, dużo ludzi to ogarnia i na co kombinować
artur100g Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 No niestety Białystok ma lepszy marketing i Staga montują wszędzie,dzieki czemu łatwiej też o fachowca.Kme jest równie dobre czy elektronika czy reduktory,ale niektórzy nawet nie kojarzą takiej firmy.
k232 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Ja nie rozumiem jednej rzeczy. Gość u mnie w mieście zakłada tylko KME Nevo i nie potrafił mi ustawić dobrze auta gdzie ja też mam KME Nevo..
szogun0 Opublikowano 19 Października 2017 Opublikowano 19 Października 2017 Wtryski można ładniej schować. I ten sygnał obrotów z pierwszej cewki - fuuuj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się