Sander Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Witam, Od dłuższego czasu mam problem w swoim Leonie 2.0 BKD z 2006r. Otóż na zimnym silniku auto szarpie/przerywa w czasie jazdy na niskich obrotach. Pewnego razu postanowiłem zaślepić na chwilę wężyk od zaworu EGR i auto w końcu zaczęło jeździć normalnie, więc jeden mechanik powiedział, że EGR do wymiany. Kupiłem nowy EGR Wahler wraz z kompletem uszczelek, założyłem go sam + dodatkowo przeczyściłem przepustnicę i niestety auto nadal szarpie, tak jak na starym zaworze EGR... W czym może tkwić problem? Wężyk gdzieś jest nieszczelny? Czy może z przepustnicą jest coś nie tak? Nie wiem czy te problemy z szarpaniem nie zaczęły się jak sobie dokupiłem i zamontowałem górną, plastikową pokrywę silnika, bo jej wcześniej po prostu nie było... Pozdrawiam
MariuszKK Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 A podłączałeś VAGa do auta? są jakieś błędy? jak wyglądają wtryski? Może coś z vacum się dzieje.. brakuje paliwa\podciśnienia i szarpie?
Sander Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2017 (edytowane) Nie ma żadnych błędów. Tak jak właśnie pisałem, jak zaślepię ten wężyk od EGRu, to auto jeździ normalnie. Logi robione jeszcze na starym zaworze EGR: Basic Settings: 003 - http://vaglog.pl/log-003_2ZFeB0.html 011 (na samym dole) - http://vaglog.pl/log-011_53s83.html statyczne na zimnym silniku: 001 - http://vaglog.pl/log-001_lRnvi8h.html 004 - http://vaglog.pl/log-004_w9zA7.html 013 - http://vaglog.pl/log-013_QOQ1e.html 018 - http://vaglog.pl/log-018_Z7P9W39.html 023 - http://vaglog.pl/log-023_zavTFJ.html Zrobiłem dodatkowo, chociaż podobno tak się nie robi logi dynamiczne na zimno, delikatna normalna jazda, wtedy kiedy właśnie zaczyna szarpać, w zakresie do ok. 2500 obrotów. dynamiczne grupowo na zimnym silniku: 013, 018, 023 - http://vaglog.pl/log-013_018_023_qn2G1Y.html statyczne na cieplym silniku: 001 - http://vaglog.pl/log-001_7gSb3w1.html 004 - http://vaglog.pl/log-004_X967M.html 013 - http://vaglog.pl/log-013_62Sr6H2.html 018 - http://vaglog.pl/log-018_1Yy166.html 023 - http://vaglog.pl/log-023_Dc0D47.html dynamiczne grupowo: 001, 004 - http://vaglog.pl/log-001_004_Y0zqqRc.html 003, 011 - http://vaglog.pl/log-003_011_7oWK5.html 011, 010 - http://vaglog.pl/log-011_010_fQH7G2.html 003, 008, 011 - http://vaglog.pl/log-003_008_011_C21VD.html Edytowane 4 Sierpnia 2017 przez Sander
Sander Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Oto moja klapa gasząca po otwarciu: Po otwarciu puszki wyleciało sporo oleju. Jak widać chyba dwa ząbki są ułamane. Teraz pytanie czy te ząbki mają wpływ na pracę przepustnicy w czasie jazdy czy służą tylko do gaszenia? Tą klapę da się gdzieś zregenerować czy szukać używki?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się