Simon 0 Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 Nawiązując do mojego tematu w Silniki Diesel znalazłem błędy w zakresie kąta wtrysku...czy to rzeczywiście mogą być przyczyny że drży silnik i wydech przy przyspieszaniu na 4-5biegu przy obrotach 1800-2000obr/min?Dodam że trochę dłużej zimą(-5'C) go palę około 3sekund ale zawsze za pierwszym kręceniem. może widać jeszcze coś innego równie niepokojącego? Dziękuję z góry za pomoc... VAG 311.2N Link to comment Share on other sites More sharing options...
czerwony baron 0 Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 ja mam to samo w AFNie na 4 i 5 . ale zimą pali jak ta lala hmmmmmmm.......... dwumasa to nie jest ale poduchy będe wymieniał może po tym przejdzie...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon 0 Posted March 3, 2007 Author Share Posted March 3, 2007 MI raczej pali po 3sek bo nie mam dobrych świec też a wogóle to chyba raczej 1Z nie ma dwumasa chyba że mówisz o swoim silniku... A poduchy hmmm realne nie miałem tego wcze sniej a wje...chałem się w dziurę chyba ze pół metra miała i to prawdopodobne że mam tak od tego momentu.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
czerwony baron 0 Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 no właśnie mi chodziło o dwumase w moim aucie ale czytałem gdzieś na forum że niektóre 1z też ją miały (nie wiem na 100%) . może to od wjechania w dziurę coś ci sie przestawiło zerwała poduszka od uderzenia z zawieszenia ale czy to możliwe?.. hmm... może? różne cuda na polskiej drodze, a może któraś z łap ta na której są osadzone poduszki , jest coś nie tego... no nic czekamy aż wypowie się ktoś kto ma o tym lepsze pojęcie :biggrin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrumi 0 Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 hmm drżenie na 5 biegu w okolicy 2tyś też u mnie występuje i też czekam aż się jakiś specjalista wypowie Jednak z Twoich logów Simon raczej niewiele wynika, za mało danych, loguj jeden blok pomiarowy, wtedy częstotliwość próbkowania dla jednego bloku będzie większa i będzie coś widać. 2 sekundy = wieczność dla silnika, a mniej więcej co tyle zapisywane są dane w Twoim logu. U mnie w testach obciążeniowych różnice wymagany/rzeczywisty kąt wtrysku są rzędu 0.5, natomiast od około 3 tyś. wszystko zgadza się jak w zegarku...i też się zastanawiam, czy wszystko jest ok...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon 0 Posted March 4, 2007 Author Share Posted March 4, 2007 mrumi dzięki za uwagę następne logi takie zrobię! baron to że jest jakieś uszkodzenie jest naprawdę bardzo prawdopodobne niewiem czy w ASO by mi nie powiedzieli tak na czuja co może być... PS.Dziurka była tej wielkości że przygieło mi po wewnętrznej stronie aluma o dziwo na drugi dzień była zalepiona!!!&^%$##@! I tak że nie poszła mi zawiecha to dziw!Ale na pewno solidnie dostała!Tyle że jest oryginał z 2004r. wymieniony w Belgii Trasa Dzierżoniów<->Świdnica wogóle tu są najgorsze drogi w Polsce Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted March 4, 2007 Share Posted March 4, 2007 Miałeś temperaturę minimum 80st ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon 0 Posted March 4, 2007 Author Share Posted March 4, 2007 pre niewiem raczej tak ale niewiem dokładnie.... [ Dodano: 05-03-2007, 13:32 ] A teraz? było 80'C i z kanału 13 to sa logi chyba okej?Czy to takie stałe faktycznie jest czy coś 311 przekłamuje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkob 0 Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 "kanał" 13 jest OK.Mógłbyś jeszcze zrobić LOG grupy 001. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon 0 Posted March 5, 2007 Author Share Posted March 5, 2007 drakob wielkie dzięki dziś po drodze do pracy się tym zajmę...001 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now