Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN.Po deszczu syczało z okolic coolera i stracił moc.


marcelinho

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Po dzisiejszej ulewie wjechaniu w kilka kaluż zaczęły dochodzić dziwne dźwięki z lewej strony od dołu  (syczenie)i afn stracił moc .klekocze,turbo nie reaguje.  Odpala normalnie i pracuje.  Filtr powietrza wilgotny trochę wody na dole w obudowie .Czekam aż wyschnie ale....no właśnie . ...ktos ma jakiś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czy jak zdechł IC i będzie klekot a turbo jakby nie było ?

Edytowane przez marcelinho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, marcelinho napisał:

Ale czy jak zdechł IC i będzie klekot a turbo jakby nie było ?

Czyli jak kol wyzej Ci napisał ...innymi słowy . Nieszczelna chłodnica powietrza (icek) lub rozerwany wąż idący do niego albo od niego ...skoro syczy w okolicy ...To już musisz sobie sprawdzić sam  co i jak  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Syczało przed tym jak moc stracił . Teraz nie syczy choć bym chciał bo bym wiedział że gdziez jest dziura  . Dla odmiany po kilkukrotnym przegazowaniu miga kontrolka świec 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś pod maską czy komputer nie stoi w wodzie czy go nie zalało bo być może tak się stało 

Edytowane przez OLIVER
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, marcelinho napisał:

Syczało przed tym jak moc stracił . Teraz nie syczy choć bym chciał bo bym wiedział że gdziez jest dziura  . Dla odmiany po kilkukrotnym przegazowaniu miga kontrolka świec 

Sprawdź bezpieczniki w ECU. Miałem podobny problem, jak walczyłem z lejaca się woda do środka auta.  Gdy czyscilem podszybie spalił mi się bezpiecznik i po odpaleniu klekotał, dymił, nie było doładowania. Jeśli chodzi o syczenie, musi być gdzieś dziurawy intercooler - też będzie brak doładowania. Tylko teraz pytanie dlaczego Ci się tak zrobiło dopiero gdy wjechales w wodę??? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam zwyczajny zbieg okoliczności.
Po wymianie icka albo uszczelnieniu dolotu, wydaje mi się że też będzie awaryjny? Węże albo icek czasami puszcza jak turbo przeładowuje, ale nie ma co gdybać... wszystko się okaże jak ogarnie nieszczelność.

Wysłane z OP3T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IC jest nowy przepływomierz podmieniony .w skrzynce kompa jest spalony bezpiecznik duży czerwony 50 A 32v. Spróbowałem go połączyć na krótko bez zmian.jade po nowy.  Zamienilem czujnik N71 z jego bliźniakiem  (nie pamiętam oznaczenia).kibel .błędy 

00553 przepływomierz 

00550 zawór regulacji dawki paliwa 

01265 elektrozawor recylkulacji spalin

01262 elektrozawor ograniczenia ciśnienia doładowania 

01269 zawór regulacji dawki paliwa 

17978 moduł sterujący praca silnika zablokowany 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy na krótko nie zastępuje się bezpiecznika, nawet na chwilę w celu sprawdzenia.
Z jakiegoś powodu się spalił, jeśli jest dalej zwarcie to po spięciu na krótko popalisz instalacje.

Wysłane z OP3T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chylę czoła Panowie mam co prawda nowy IC ale to nie turbina .i nie przepływa .również nie ten duży bezpiecznik w kompie . To ten malutki 15A przy obudowie zrobił takiego psikusa. Aż mi się nie chciało wierzyć ale jestem mega Happy. Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, marcelinho napisał:

 . To ten malutki 15A przy obudowie zrobił takiego psikusa. Aż mi się nie chciało wierzyć ale jestem mega Happy. Pozdr

No to super że udało Ci się zlokalizować usterkę ..Ale czy zastanawiałeś się dlaczego on padł ?Czy znalazłeś może przyczynę przepalenia się tego bezpiecznika?Było by dobrze to odnaleźć bo samo wsadzenie nowego bezpiecznika ( i działa )to połowiczny sukces  usterka moze powrócić ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drożne odpływy podszybia to jedno, jeszcze zostaje uszczelka linki otwierania maski i już wspomniana uszczelka pod obudową ECU.

Wysłane z OP3T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli miałeś ten sam problem co ja. Najprawdopodobniej woda się dostała, u mnie zwarcie zrobił czujnik sprzęgła. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...