djiinq 0 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Czesc. Mam problem, mianowicie od jakiegos.czasu pompa wyla przy maksymalnym skrecie kol a obie strony, ostatnio po trasie ok 500km zauwazylem wyciek. Z dnia.na dzien coraz mocniejszy. Przy skrecie kol na.max (laikiem jestem opisze to po takowemu) patrzac pod auto , blizej przodu samochodu od.strony.kierowcy cieknie jak.z.kranu. dodatkowo pieni.sie w zbiorniku. I przy kreceniu na.parkingu potrafi.zgubić caly plyn i upierniczyc podjazd. W srode zabieram sie za rozbieranie.i wymiane tylko wlasnie pytanie czego, na co sie.nastawiac.. pompa czy maglownica ? Prosze.bez hejtu, auta zawsze robie sam ale poki mi.ktos.nie powie ciezko.nazwac.mi.części pod maska.i znaleźć winną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Wloz reke od strony drazaka kierowniczego jest tam oslona scisnij ja i patrwczy nie ma wyciekow. Nastepnie otworz maska i popatrz na weze.pomoz sobie tel w miejscach gdzie magiel ma odp i dop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się