koxzzz Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Witam, mam ogromny problem z moja a4 b6 ponieważ od dłuższego czasu mam problem gdyż ściąga mi węże lub pękają. 2 dni temu jechałem w trasę 2k km, po 500km ściągało dolnego węża, założyłem dalem nowa opaskę okej, 400 km pozniej w Niemczech przy 140km/h pękł górny waż przy silniki kilka mm od trojnika, waż był 3 dni temu wymieniany oraz 3 Msc temu rownież to samo było, zamknąłem obieg poprzez odłączenie nagrzewnicy i narazie wszystko działa. Około 1.2k km zrobione, prędkości wahały sie od 140do200 ale 3 dni temu strzelił przy 80, płynu nie ubywa, temperatura 90* pod korkiem oleju czystko, odpowietrzony układ za każdym razem.
aiwer Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Jak po odpięciu nagrzewnicy wraca do normy to może sprawdź czy nie jest zapchana? Sprawdź też korek zbiorniczka. Jeśli nie upuszcza ciśnienia to może dlatego rozwala ci węże?
matimonn Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 Ok. Czyli za duże ciśnienie w układzie. Albo przedostaje się kompresja(uszczelka głowicy, sama głowica, tuleje....), albo ciśnienie gazu przez reduktor.
koxzzz Opublikowano 6 Września 2017 Autor Opublikowano 6 Września 2017 Odświeżam gdyż nie miałem czasu sie tym zająć, węże zamówione, pojemnik rownież, uszczelka sprawdzona w 100% dobra, pracuje teraz daleko od domu tygodniowo 1.5 tys km nic sie nie dzieje (obieg zamknięty) na lpg jak i pb, moze byc wina korka ? Co powiecie na pompę wody ? ( nigdy nie było problemu z grzaniem w środku, odrazu gdy silnik sie troszeczkę rozgrzał szło ciepło ( każda temp )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się