Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ROZWIĄZANY] [B7 BKE] Nowe turbo - brak mocy do 2000 obr.


kaczy1217

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, dieselchip_ napisał:

powiem Ci tak albo mimo wszystko coś przeoczyliście albo mechanik cos namieszał ,a czasem filtr paliwa ,coś z przewodami paliwowymi nie bylo robione ? dziwne te wskazania przepływki raz 450 raz 260 (260 to nominał)

dobra na właczonym zapłonie czujnik doładowania pokazuje ciśnieni atmosferyczne ( + - 1000) może miałeś inne turbo ,numery z tabliczniki takie same ? (miałeś dpfa ?) w kata nie rzygneło olejem ????

Filtr paliwa był wymieniany jakiś czas po wymianie T.

Tak, ciśnienie atmosferyczne pokazuje OK, DPFa nie ma.

Sam katalizator nie był chyba sprawdzany, ale wiem, że za T mechanik odłączał wydech, żeby sprawdzić czy nie jest gdzieś przytkany i też na nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, dieselchip_ napisał:

przed fitrem paliwa i po było tak samo ?

wyslij mi ten soft na @ ,może faktycznie coś przedobrzyliście

Tak, przed filtrem i po filtrze było tak samo.

Soft będę miał po Nowym Roku dopiero. Tyle, że na tym sofcie jeździłem praktycznie 2 lata bez żadnych przygód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem różnicę w modelach turbin starej i nowej.

Stara była 454231-9 (wg tabliczki znamionowej) a nowa 454231-5010S, ale jest to model, który dokładnie wskazuje etka.

Teraz sprawdzałem na poniższej stronie i widzę, że to jest to samo.

http://www.turbosprezarki-nowe.pl/audi/a4/turbosprezarka_garrett_19_tdi_4542310001_4542310002_4542310003_4542310004_4542310005_4542310006_4542310007_4542310008_4542310009_4542310010_4542311_45423110_4542312_4542313_4542314_4542315_4542315001s_4542315002s_4542315003s_4542315004s_4542315005s_454231.html

Edytowane przez kaczy1217
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

28 minut temu, dieselchip_ napisał:

przed fitrem paliwa i po było tak samo ?

wyslij mi ten soft na @ ,może faktycznie coś przedobrzyliście

Zajrzyj do logów (są powyżej), może coś Ci się rozjaśni. Co prawda robione jeszcze na regenerowanym turbo, ale różnicy w jeździe nie ma.

Jest opcja, że pod nowe turbo (mimo, że to ten sam model) trzeba zmodyfikować program? I stąd całe zamieszanie?

Edytowane przez kaczy1217
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi nie pokazują od jakiej dawki paliwa jest ustawione doładowanie ,tylko zadane otrzymane - jesli nie chcesz pokazac softu to wgraj orginal i wtedy zrób logi

 

jednak widac ze turbiny są takie same

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, dieselchip_ napisał:

logi nie pokazują od jakiej dawki paliwa jest ustawione doładowanie ,tylko zadane otrzymane - jesli nie chcesz pokazac softu to wgraj orginal i wtedy zrób logi

 

jednak widac ze turbiny są takie same

Soft Ci podeślę, ale dopiero po Nowym Roku bo nie ja go wgrywałem i muszę na niego zaczekać.

Czyli mówisz, że z logów nic więcej nie wynika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[PROBLEM ROZWIĄZANY]

Dzięki wizycie u użytkownika @ciahciah po kilkunastu minutach logowania oraz sprawdzeniu wężyków wakuometrem podczas próby BS w grupie 11 wyszło, że zaworek zwrotny od podciśnienia przepuszcza powietrze w drugą stronę (a nie powinien). Wyglądało to w ten sposób, że podciśnienie dochodzące do gruszki zamiast momentalnie maleć z ~0,8 do 0.0 spadało do 0.2 i potem powoli zjeżdżało do 0.0. Analogicznie było w drugą stronę, zamiast momentalnie wzrosnąć do 0.8, wskakiwało na 0.6 i potem dopiero powoli podpompowywało się na 0.8.

Zaworek wymieniłem dzisiaj na nowy z Pierburga i jak ręką odjął. Szczerze polecam @ciahciah ze względu na fachowość i przede wszystkim znajomość tematu. Szkoda, że trafiłem do niego tak późno. Dziękuję jeszcze raz :)

PS. Podsumowując mój temat, oprócz zaworka zwrotnego podciśnienia sporą poprawę przyniosła wymiana dziurawej (na harmonijce) rurki od EGR-u. W moim przypadku oprócz tych czynności wszystko inne nie dawało żadnych rezultatów.

Temat do zamknięcia. Pozdrawiam

Edytowane przez kaczy1217
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...