Krzysztof Goz Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Witam. Czy któryś z kolegów borykał się z problemem pompy oleju w ALT?? Jestem w trakcie remontu swojego serducha (kapitalka), podejrzewam iż dół poleciał właśnie z winy pompy (obrócona panewka na 4 cylindrze). Do tej pory jest zrobiony wariator, głowica kompletnie również, wał korbowy poszedł do szlifu i zaraz pojedzie blok na honowanie i dobranie pierścieni... Generalnie nie wiem co z tą pompą... Ktoś coś robił?? Dziękuję za ewentualne rady z góry.
xsebo1 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Miałem kontrolke ciśnienia oleju po remoncie, zaraz po wymianie podstawy filtra oleju. Ciśnienie zmierzylem i mieściło się w normie. Winny czujnik, przelozylem stary i git Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Krzysztof Goz Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2017 (edytowane) Czujniki były sprawdzone i wymienione, są ok Po remoncie głowicy, wymianie oleju itd właśnie zapalił się czujnik, były wymiany i nawet mostkowanie, skończyło się rozbieraniem dołu bo panewka na 4 cylindrze się poszła..... Edytowane 18 Sierpnia 2017 przez Krzysztof Goz
xsebo1 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Ciśnienie mierzone? Ma być 1-1.2 przy 80 st oleju Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Krzysztof Goz Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2017 (edytowane) Tak, puki nie dostał świeżego oleju i nie wypłukał tego czegoś co miał wcześniej właśnie wlane przez sprzedawcę, podejrzewam motodoktor lub pochodne załamka:( Edytowane 18 Sierpnia 2017 przez Krzysztof Goz
xsebo1 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Jeden doktorek nie zrobiły takich zniszczeń, może wlał jakiś gęsty olej do maszyn rolniczych [emoji33] Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Krzysztof Goz Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Nie mam pojęcia, czujniki działają a ciśnienie spadło po wymianie oleju, smok wyczyszczony, ręce mi opadają bo poszło już 6k i nadal nie wiem co jest grane... Robię kapę silnikaWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
xsebo1 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Myślę że powodem bałaganu była gęsta berbelucha zamiast oleju. Na zimnym silniku olej 10w40 przy sprawnej pompie ma ponad 4 bary na wolnych obrotach. Gestszy olej + zwiększanie obrotów silnika to większe ciśnienie... Nie miałem styczności z takim przypadkiem, ale pogadam z kolegą Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Krzysztof Goz Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Dzięki, będę wdzięczny.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się