Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1.8T BFB Check Engine- Brak mocy na PB i LPG. Prośba o analizę logów


rafiki5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów,

Jak w temacie, od pewnego czasu zauważyłem, że audiczce brakuje mocy zarówno na PB jak i na LPG i świeci na stałe dodatkowo check na desce. Po pojawieniu się checka auto zbiera się jakby bez turbo, aczkolwiek zdarza mu się nieraz odmulić i odpycha się jak należy- nie ma na to reguły. Na luzie auto trzyma prawidłowe obroty, lecz nieraz zdarza się poczuć minimalne szarpnięcie. Z odpalaniem niema żadnych problemów. Parę miesięcy wcześniej wymieniłem wszystkie cewki na Beru oraz świece na NGK, ponadto auto posiada wszystkie nowe filtry. Mechanik w warsztacie sprawdzał szczelność (odma, dolot) i stwiedził, że niema nic niepokojącego. Łączył się z komputerem i wyskoczył mu błąd ze zbyt bogatą mieszanką, czujnikiem pedału sprzęgła oraz sondą lambda lecz powiedział, że po wymianie tych czujników nie daje mi gwarancji, że pozbędę się problemu bo może to być coś więcej... Kompletnie nie wiem co robić, nie uśmiecha mi się pokolei wymieniać "pół auta" żeby metodą prób i błędów natrafić na konkretną usterkę. Po skasowaniu błędów auto odżyło ale tylko na jakieś 30km i znowu wyskoczył check ( jechałem tylko na PB aby wykluczyć  winę instalacji LPG).  Po przeczytaniu paru tematów z podobnym problemem postanowiłem zakupić kabel diagnostyczny VAG 002 (oczywiście nie oryginał) i spróbować samemu powalczyć z moim problemem... Po podłączeniu pod VCDS-a wyskoczyły następujące błędy:

17535- Fuel Trim; Bank-1 (Mult): System too Rich

            P1127-002-Lower Limit Exceeded-MIL ON

17522- Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High

            P1114-008- Implausible Signal

Częściowo po ogarnięciu tematu z diagnostyką wziąłem się za logi dynamiczne na PB. Przed rozpoczęciem logów i wykasowaniu błędów auto ponownie odżyło, poniżej wyniki:

http://vaglog.pl/log-002_033_H792BTy.html

http://vaglog.pl/log-003_020_h6t50.html

http://vaglog.pl/log-115_118_GyE0LFp.html

 

Bardzo proszę kogoś doświadczonego o analizę tych logów, mi bynajmniej nic one nie mówią dopiero zaczynam przygodę z diagnostyką, także jestem zielony w tych sprawach :)

Jeżeli będzie potrzeba wykonam dalsze logi jakie będą potrzebne.

Z góry dzięki.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Łukasz13 napisał:

Wymien przeplywomierz bosch na dedykowany do auta.

Dzięki za odpowiedź. Też się nad nim z początku zastanawiałem ale porównując logi innych to przeważnie im zaniżał, a u mnie te wartości to jakby aż za duże pokazywało na tę moc auta. Może się mylę, tylko spekuluję bo nie mam doświadczenia. A co z tą nieszczęsną sondą lamba? Czy aby na pewno była ok? Po podłączeniu interfejsu wywala właśnie z nią błąd. Jeszcze pytanko odnośnie kanału 020- dlaczego wartości w tym kanale pokazują same OFF bądź ON? W porównaniu z logami innych zawsze były jakieś tam wartości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

020 tak pokazuje bo nie wiem co tam logowales ale napewno nie byl to sterownik silnika. Tak jak pisalem wczesniej podmien przeplywke na sprawna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.08.2017 o 22:56, Łukasz13 napisał:

Wymien przeplywomierz bosch na dedykowany do auta.

I po problemie. Wymieniłem  przepływke na nową ori Boscha, zrobione ponad 1000 km i zero jakich kolwiek błędów, auto ciągnie do przodu aż miło. Dzięki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...