Siwy1122 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Witam mam taki problem, ostatnio gdy przycisnąłem na 1 biegu to obroty mi poszły do góry a auto nie załapało na 2 biegu było podobnie i teraz zaczęły się myśli bo silnik był ciepły ale może olej hydrauliczny był zimny dlatego się ślizgnęło bo później jak pojeździłem już było lepiej dodam że sprzęgło kompletne wymieniałem na SACHS przy 183834 km teraz mam 190226 km co prawda od czasu do czasu zdarza mi się szybciej ruszyć ale bez przesady to jest sprzęgło na 6tyś km ?? Pozdrawiam
iwadrian Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Temperatura silnika i oleju hydraulicznego (chyba ,że -50*C będzie) nie ma wpływu na działanie sprzęgła. Sprzęgło też trzeba umieć obsługiwać bo jak się je będzie przypalać lub przesadzać z jazdą na półsprzęgle to jego żywotność też może ulegnąć skróceniu.
Siwy1122 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2009 No ale bez przesady aż tak rajdowo nie śmigam żeby po tak krótkim czasie sprzęgło wysiadło
iwadrian Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Musiałbyś bardzo rajdowo jeździć. Trzeba dokładnie przejrzeć cały układ sprzęgła czyli: pompę,przewody i wysprzęglik a gdy nic nie znajdziesz to zrzucanko skrzyni i tarcza z dociskiem pod lupę Powodów może być kilka np:zgnieciony przewód,nie odbija wysprzęglik,pęknięcie słoneczka w docisku, lub poprostu tarcza się kończy(mało prawdopodobne z tym przebiegiem).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się