Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi po regeneracji turbo - gorzej niż przd regeneracją


jarkos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam prośbę o rzucenie okiem na logi i słowa komentarza. Sytuacja jest następująca:

Audi A4 B6 1,9 130kM silnik AVF. EGR zaślepiony od 6 lat. Przebieg 210 tys. km.

Przyszedł czas na wymianę rozrządu i mechanik rozebrał pas przedni i zrobił co trzeba. Trzeba przyznać, że bardzo fachowo bo byłem przy tym. Z racji tego, że był dostęp i przebiegu auta, a turbina już zaczynała pogwizdywać w dwóch punktach ok. 1800obr. to postanowiłem od razu ją dać do regeneracji. Wszystkie węże, intercooler, kolektory  i co było brudne wymyte na błysk. Olej zalany nowy. Montaż turbiny. Obecnie zrobione na niej 300km, ale już po 50km słychać było gwizdy głośniejsze niż przed regeneracją. Sprawdziłem N75 i ładnie otwiera turbo, ale już na postoju jak dodam gazu lekko to gwizda głośno. Podczas robienia logów dynamicznych wywalało błąd przeładowania i przechodził w tryb awaryjny dlatego logi dynamiczne czasem kończą się przed czasem. Auto przed remontem miało kopa, na 6 biegu pod górkę darło, ale bałem się turbo z racji przebiegu i odgłosów pogwizdywania.

 

Statyczny:
Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_NwLnMZ4.html
Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_wj18e32.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_vS6H1.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_9of3M.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_HxyNsJA.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_i1XnD.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_eQq36.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_Wv6eH.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_Q8ox1.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_tai2Ov.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_f8G35.html
Dynamiczny:
Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_NwLnMZ4.html
Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_wj18e32.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_vS6H1.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_9of3M.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_HxyNsJA.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_i1XnD.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_eQq36.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_Wv6eH.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_Q8ox1.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_tai2Ov.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_f8G35.html
Basic settings:
Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_NwLnMZ4.html
Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_wj18e32.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_vS6H1.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_9of3M.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_HxyNsJA.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_i1XnD.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_eQq36.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_Wv6eH.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_Q8ox1.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_tai2Ov.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_f8G35.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo bardzo mocno przeładowuje, nie pałuje więcej auto bo rozwalisz turbo.

Jak jest świeżo po regeneracji to oddaj je na gwarancji do sprawdzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i się wyjaśniło. Grucha na turbo miała wadę i przeregulowała. Turbo naprawione na gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...