arek2735 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Witam, mam dziwny problem z silnikiem. Kiedy uruchomie silnik na zimno auto przez chwilę pracuje normalnie, jedzie bez żadnych problemów, lecz kiedy się zagrzeje to silnik zaczyna głośno chodzic, zawory klepią tak jakby nie miały oleju i auto traci moc. Dosłownie wydaje sie jakby był to diesel wolnossący. Nie mam pojęcia co się mogło stac. Wydaje mi się że stało się to jakby nagle moze w przeciągu kilku dni. Dodam tylko że mam dosyc duzy wyciek z silnika ale jeżdzę juz tak dłuzszy czas, zawsze kontroluję olej i trzymam stan. Nigdy nie zdażyło mi się jeszcze takie coś. Czy moze miał ktoś na forum coś podobnego? Prosze o pomoc. Pozdrawiam
koziol992 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 szukaj, szukaj... jest milion tematów na temat tego zjawiska w AFN. Szklanki do wymiany.
arek2735 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Dzięki za odpowiedz. Zastanawiałem się nad szklankami, ale czy nie było by problemu od razu na zimnym silniku? Przed chwilą jeszcze zauważyłem że nawet jeśli silnik jest ciepły to na wolnych obrotach pracuje cicho. Jesli przygazuje na chwilkę do 3 tysiecy obrotów ale tak dosłownie nacisniecie gazu na sekunde to silnik nie klepie, dopiero za drugim razem. Wydaje mi się ze to moze być cos od ciśnienia oleju ale dopiero w przyszłym tygodniu bede mógł sprawdzić. Co do szukania to oczywiscie szukam i czytam zawartość forum.
Hezen Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Masz kolego do sprawdzenia ciśnienie oleju, tak dla świętego spokoju.Klepiące szklanki mają charakterystyczny dźwięk, dość mocny metaliczny.Gdy klepią na rozgrzanym to pozostaje wymiana i kontrola gniazd w głowicy.Napisz jeszcze z jakiego miejsca masz ten wyciek.Na jakim oleju jeździsz? Wysłane z OP3T
koziol992 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 u mnie klepały również tylko na rozgrzanym, ciśnienie oleju było okej... Tak jak kolega wyżej napisał-jest to specyficzny dźwięk, którego raczej nie da się z niczym innym pomylić.
arek2735 Opublikowano 3 Września 2017 Autor Opublikowano 3 Września 2017 Panowie, opanowałem temat. Urwał mi się przewód od regulatora kąta wtrysku (nie wiem czy to poprawna nazwa). Musiałem wymienic bo przy samym regulatorze sie urwał, nie było łatwo ale się udało i wszystko wróciło do normy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się