Skocz do zawartości

arek2735

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arek2735

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    Kamienna Góra

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

265 wyświetleń profilu

Osiągnięcia arek2735

0

Reputacja

  1. Witam, mój problem polega na tym że auto muli przy około 3 tysiącach obrotów. Właściwie to na jedynce i dwójce przyspiesza myślę że normalnie a na trójce już muli. Porobiłem kilka logów ale raczkuje dopiero w temacie diagnostyki wiec proszę o wybaczenie jesli cos jest nie tak i o sugestię jak zrobić to poprawnie. Następnie mam drugi problem być może powiązany, wyskakuje mi nastepujący błąd : 1 Fault Found: 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent Oczytałem się trochę na temat tego błedu na forum i wiem ze przyczyn może być mnóstwo od powietrza w paliwie po scięty klin na wale. Wiem tez ze mam za wysoki kąt wtrysku co widac na logu. Moje pytania są nastepujące : 1) Czy jest mozliwe że błąd jest spowodowany złym kątem wtrysku takim jak u mnie? 2) Czy moze mieć to związek z przymulaniem? 3) Czy według zamieszczonego logu z turbo jest coś nie tak? 4) Czy wedlug zamieszczonych logów ktoś dostrzega jakies nieprawidłowosci ? 5) Czy dawka na 3 wtrysku nie jest zbyt duża? Dodam jeszcze że silnik pali na dotyk i wydaje mi się ze pracuje normalnie i stosunkowo cicho. Z góry dziekuje za odpowiedż i proszę o ogólną pomoc w analizie logów. http://vaglogi.pl/log-013_oMGA188.html tutaj widać że mam problem z obrotami ponad 3000 http://vaglogi.pl/log-011_46j6dk.html Tutaj jechałem lekko z góry http://vaglogi.pl/log-003_M2zs3.html http://vaglogi.pl/log-003_1X3MXJ.html Ten jest statyczny http://vaglogi.pl/log-000_WBM05.html
  2. Ogarnąłem problem, winny był sterownik ABS. Po odpieciu kostki łączę sie z autem bez problemu.
  3. Witam, chciałem poprosic o podpowiedz w tym temacie. Nie mogę połaczyć się z samochodem. Moje auto a4 b5, na kablu swieci sie kontrolka więc chyba napięcie dociera. Interfejs dziala poprawnie u kumpla w skodzie octavi a u mnie nie chce. W lipcu podłączyli mi auto na warsztacie i wszystko działało. Sprawdzałem bezpieczniki nr 12 i 31, są dobre. Może ktoś spotkał sie z podobnym przypadkiem i nakieruje mnie gdzie szukac. Z góry dziękuję za odpowiedz.
  4. Panowie, opanowałem temat. Urwał mi się przewód od regulatora kąta wtrysku (nie wiem czy to poprawna nazwa). Musiałem wymienic bo przy samym regulatorze sie urwał, nie było łatwo ale się udało i wszystko wróciło do normy.
  5. Dzięki za odpowiedz. Zastanawiałem się nad szklankami, ale czy nie było by problemu od razu na zimnym silniku? Przed chwilą jeszcze zauważyłem że nawet jeśli silnik jest ciepły to na wolnych obrotach pracuje cicho. Jesli przygazuje na chwilkę do 3 tysiecy obrotów ale tak dosłownie nacisniecie gazu na sekunde to silnik nie klepie, dopiero za drugim razem. Wydaje mi się ze to moze być cos od ciśnienia oleju ale dopiero w przyszłym tygodniu bede mógł sprawdzić. Co do szukania to oczywiscie szukam i czytam zawartość forum.
  6. Witam, mam dziwny problem z silnikiem. Kiedy uruchomie silnik na zimno auto przez chwilę pracuje normalnie, jedzie bez żadnych problemów, lecz kiedy się zagrzeje to silnik zaczyna głośno chodzic, zawory klepią tak jakby nie miały oleju i auto traci moc. Dosłownie wydaje sie jakby był to diesel wolnossący. Nie mam pojęcia co się mogło stac. Wydaje mi się że stało się to jakby nagle moze w przeciągu kilku dni. Dodam tylko że mam dosyc duzy wyciek z silnika ale jeżdzę juz tak dłuzszy czas, zawsze kontroluję olej i trzymam stan. Nigdy nie zdażyło mi się jeszcze takie coś. Czy moze miał ktoś na forum coś podobnego? Prosze o pomoc. Pozdrawiam
  7. Witam, czy może mi ktoś podpowiedzieć jak ma być wyregulowana poduszka przednia? Chodzi mi o to czy ma się stykać z tą ramką którą się przykręca do sinika czy ma się jakoś opierać albo może luźno centralnie na środku.
  8. Witam, mam ten sam problem przy dodawaniu/odejmowaniu gazu wyczuwam luz i przy hamowaniu dźwiek jakby metaliczny ale tylko przy pierwszym wciśnięciu hamulca tak jakby całe zawieszenie i silnik cofały się minimalnie do tylu i pozostawały w takiej pozycji a jak dodam gazu to znowu całość pójdzie lekko do przodu. W zeszłym roku na jesień wymieniłem całe zawieszenie oprócz łączników stabilizatora na nowe MEYLE HD. Wymieniłem też wszystkie poduszki 3 silnika i 2 skrzyni na FEBI. Początkowo nie było tego czuć przy hamowaniu a że akurat robiłem sprżęgło zamieniłem dwumas na sztywne koło od 1z. Czy mogą to być łączniki stabilizatora? Czy może to być wina przegubu zewnętrznego?
  9. Witam, mam podobny problem i nie wiem o co chodzi. Po odpaleniu silnika kontrolka od hamulca mi mruga pierwsze 3 razy z dźwiękiem a później cały czas bez. Stan płynu w zbiorniczku ok, czujników na klockach nie posiadam w hamowaniu żadnych zmian. Czy miał ktos może podobny problem? Czy może mieć to coś wspólnego ze sprzęgłem?
  10. Witam, mam podobny problem nie swieci mi światło przeciwmgłowe tylne. Nie mam prądu na kostce przy lampie ani na gnieździe podłączenia przyczepy, gniazdo mam 13 pinowe. Sprawdzałem bezpiecznik i jest dobry. Moje pytanie to - jak sprawdzić włącznik ? I czy jest może jakiś przekaźnik związany z tym światłem?
  11. Witam, chciałbym wtrącić się w temat ponieważ mam ten sam problem. Kilka tygodni temu jadąc na zagrzanym do 90 stopni silniku coś zaczęło śmierdzieć w aucie, początkowo myślałem że to guma ale gdy się zatrzymałem i otworzyłem maskę zauważyłem że na rurce doprowadzającej olej do turbiny pojawił się olej nakrętka nie była poluzowana a olej pojawił się na nakrętce więc zdyskwalifikowałem króciec, odkręciłem rurkę i pod stożek dopasowałęm miedzianą podkładkę, po skręceniu pojeździłem kilka dni i znowu to samo. Stwierdziłem że muszę wymienić rurkę. Kupiłem więc na szrocie rurkę razem z króćcem, po zamontowaniu pojeżdziłem kilka dni i znowu to samo. Nie wiem już co mam z tym zrobić, może ktoś miał podobny problem i podpowie mi jak to naprawić. Dodam tylko że gdy jadę bardzo delikatnie na niskich obrotach to olej prawie nie cieknie a przy wyższych ubywa więcej. Mój silnik to AFN. Z góry dziękuję za odpowiedź.
  12. już wszystko gra aż wstyd się przyznać - jakiś baran podłączył odwrotnie węże na N75. Nie byłem to ja, tak już kupiłem
  13. Wg ryunków kolegi wihajstra to by bylo chyba to. Tylko gdzie tam jest wężyk?
  14. Ja nie mówie może że ja go nie widzę dlatego dałem zdjęcia żebyście popatrzyli. A może akurat go nie mam bo auto mam z grudnia 97
  15. Panowie ja nie wiem czy ja jestem ślepy czy co? Ale ja nie widzę tego węża dlatego porobiłem zdjęcia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...