Mariuszvvvv Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Witam Mam problem z dużym poborem oleju w 1.8t, jest to litr na 1000km. Sprawa wygląda tak, że dymi na niebiesko po rozgrzaniu na postoju i przy przyspieszeniu. Czasami po nocy przy odpalaniu też puści niebieski dym. Po wykręceniu świec na tłokach jest cały czas mokry nagar i na trzecim widać plamki oleju. Kompresja na każdym cylindrze po 12 bar. Turbinę wykluczam bo na poprzedniej bylo to samo, teraz jest druga i dolot cały suchy. Odma odpięta od dolotu, silnik moc cały czas trzyma. Zastanawiam czy wymienić samą głowicę bez pierścieni, bo 45tys temu były wymieniane panewki czy kupić drugi silnik. Litr na 1000km jest możliwy tylko przez uszczelniacze czy to juz pierścienie? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się