Skocz do zawartości

Mariuszvvvv

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mariuszvvvv

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Parzymiechy

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

694 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Mariuszvvvv

0

Reputacja

  1. Witam Dołożyłem licznik VDO z fisem o numerze 8d0919033F do B5 96r, wszystko już działa dobrze, ale został mi przebieg do podniesienia bo brakuje na nim 50tyś wobec starego. Czym mógłbym w domu zmienić ten przebieg? Próbowałem vag eeprom programmer i wyskakuje rx timeout. Przy Vag K commander łączy się, ale po zmianie pola odometer i odłączeniu zasilania nadal jest ten stary przebieg. Czy przy tym liczniku da się po kablu zmienić przebieg? Z interfejsów to mam zwykły KKL i HEX+CAN Chińczyk
  2. Wymieniłem przepływomierz o takich samych numerach. Ten stary miał jakiś inny wkład, korekta w 32 grupie wynosi aktualnie -1.5% i 2.3% Logi po wymianie 002+115 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 002+020 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 003+115 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  3. Zobaczę jeszcze ten zaworek od odmy w tipie i jak będzie bez skutku to podmienię przepływomierz. Czy niskie wskazania przepływomierza mają wpływ na wysokie korekty?
  4. Witam Mam problem z korektą w grupie 32, w pierwszym okienku jest -1.5% a w drugim 19% na plusie. Do tej pory sprawdziłem szczelność dolotu kompresorem i wymieniłem eżektor z ASO, zawór DV, świece PFR6Q i filtr paliwa. Silnik nie szarpie i pracuje dobrze, nieszczelności na połączeniu kolektor- turbina nie zauważyłem. Został do sprawdzenia zawór od odmy w tipie i pod kolektorem. Logi po skasowaniu korekt i przejechaniu 100km, paliwo pb95. 002+033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 002+115 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 003+020 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Proszę o pomoc
  5. Prawdopodobnie znalazłem rozwiązanie. Zacząłem szukać po przewodach od sondy i do wtyczki był wlutowany przewód z sygnałem do sterownika LPG. Aktualnie nie jeździłem na LPG i miałem odpięty sterownik od akumulatora, ale ten przewód wlutowany musiał mieć jakieś przebicie. Aktualnie sonda w logu pokazuje max 0.9v i już nie szarpie, błędów brak.
  6. WitamMęczę się z problemem przerywania przy ruszaniu w AEB z programem AJL. Podmieniłem już przepływomierz i sondę lambda, ale problem nadal występuje. Przy odłączonym przepływomierzu w trybie awaryjnym przestaje szarpać. Tak jak pisałem wcześniej, ruszam i przez 10 sekund szarpie nie rozpędzając się w ogóle. Później jedzie już normalnie bez problemu. Pojawia się błąd sondy "No activity" albo zamiast niego "Signal too high" Dorzucam log jak to wygląda w momencie szarpania: http://vaglogi.pl/log-002_007_qfpU1.html Log z gazem w podłodze: http://vaglogi.pl/log-002_007_9qOF9y.html
  7. Witam Proszę o instrukcję wyciskania oleju z popychaczy. Jedni mówią żeby wyciskać w imadle, drudzy że można tak uszkodzić tylko popychacze... Jaki jest najlepszy sposób na wyciskanie?
  8. Witam Szukam schematu lub informacji jak jest podłączony plus od alternatora do akumulatora. Na alternatorze mam ponad 14v a na klemie plusowej 12.5v. Szukam dokładnie w jakim miejscu łączy się przewód plusowy z alternatora z akumulatorem.
  9. Witam Szukam sterownika pompy ABS do B5 1.9TDI AJM 2000r, który będzie pasował w miejsce sterownika 0 265 220 525. Pompa ma numer 8E0 614 111 AH. Czy jest możliwość dopasowania sterownika o innym numerze do tej pompy? Pozdrawiam
  10. Witam ponownie Zmieniłem n75 z n18 i nadal jest ten sam problem Oto log 003+011+008 http://www.vaglogi.pl/log-003_011_008_7Oh89N.html Gdzie dalej szukać rozwiązania? Pozdrawiam
  11. Dzięki za trop, w najbliższym czasie postaram się zamienić i zrobić logi.
  12. Witam Proszę o analizę logów z A4 B5 1.9TDI AJM 2000r. Mam ciągły problem z odcinaniem turbiny przy 3500obr. Geometria została przeczyszczona przez mechanika i wymieniłem wężyki podciśnienia na silikonowe. Dodatkowo mam problem z licznikiem, ABS i łączeniem VCDS z ECU podczas gdy silnik jest odpalony. Po odłączeniu wtyczki od pompy ABS, VCDS łączy się normalnie. Licznik mam firmy Jaeger. Oto logi: Nastawy podstawowe i niżej w tej samej grupie dynamiczne Grupa 003: http://www.vaglogi.pl/log-003_z08VhA9.html Grupa 011: http://www.vaglogi.pl/log-011_TzU6y73.html Statyczne i dynamiczne w grupach niżej Grupa 004: http://www.vaglogi.pl/log-004_Owt81.html Grupa 001: http://www.vaglogi.pl/log-001_b7mhJh.html Grupa 023: http://www.vaglogi.pl/log-023_l2TkQ.html Grupa 018: http://www.vaglogi.pl/log-018_9R5zZ.html Grupa 013: http://www.vaglogi.pl/log-013_413cFOY.html Grupa 008: http://www.vaglogi.pl/log-008_156JcO.html Grupa 010: http://www.vaglogi.pl/log-010_MJ0Oo3.html Dynamiczne Grupy 003, 008, 011: http://www.vaglogi.pl/log-003_008_011_34QDe.html Grupy 010, 011: http://www.vaglogi.pl/log-011_010_Dj18qm.html Grupy 003, 011: http://www.vaglogi.pl/log-003_011_7ieBPCw.html Grupy 001, 004: http://www.vaglogi.pl/log-001_004_A9cad.html Niektóre wyszły w tym samym logu bo VCDS nie chciał logować w nowej grupie. Na dole dodałem screeny błędów w ECU i liczniku. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
  13. Mariuszvvvv

    AEB pobór oleju

    Witam Mam problem z dużym poborem oleju w 1.8t, jest to litr na 1000km. Sprawa wygląda tak, że dymi na niebiesko po rozgrzaniu na postoju i przy przyspieszeniu. Czasami po nocy przy odpalaniu też puści niebieski dym. Po wykręceniu świec na tłokach jest cały czas mokry nagar i na trzecim widać plamki oleju. Kompresja na każdym cylindrze po 12 bar. Turbinę wykluczam bo na poprzedniej bylo to samo, teraz jest druga i dolot cały suchy. Odma odpięta od dolotu, silnik moc cały czas trzyma. Zastanawiam czy wymienić samą głowicę bez pierścieni, bo 45tys temu były wymieniane panewki czy kupić drugi silnik. Litr na 1000km jest możliwy tylko przez uszczelniacze czy to juz pierścienie? Pozdrawiam
  14. Wykładzina sucha, w obudowie ecu wszystko suche. Jak sprawdzić masę idącą do ecu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...